Zou trouwens die suiker dan uit die vlaskafkorrel niet gewoon al meegerekend zijn? Dus al in die 10.5% zitten?
Ben nu aan het twijfelen wat te doen .. Zitten toch wel dingen bij waarvan ik denk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:Wat ik dan nooit snap... Als je niet wil dat je paard iets tekort komt, en je wil ook geen granen/te veel suiker voeren, dan geef je toch gewoon goede kwaliteit hooi en een mineralen/vitaminekorrel? Dan ben je er toch?![]()
Volgens mij is het nu gewoon hip om dit soort paardenvoer aan te bieden. Fiberforce, pianissimo oid, coca cola zero eeeeh sport mix zero...
[***] schreef:Ik weet dat Pavo erom bekend staat om jeukklachten te veroorzaken, maar zou dat echt doorgaan naar een brokje waar je 50g per dag van geeft? De C4L hebben ze ook geen jeuk van.. (ze hebben overigens een tijd de Pavo Vital gehad, maarja, kan daar verder niks over zeggen aangezien ze er ook andere dingen bij kregen.. ). Ga de website wel eens bekijken, merci
Gini schreef:[***] schreef:Echt testen heb ik het persoonlijk wel een beetje mee gehad
Je klinkt als een persoon die al te veel voeders heeft moeten testen.
Gypsy schreef:Wat ik dan nooit snap... Als je niet wil dat je paard iets tekort komt, en je wil ook geen granen/te veel suiker voeren, dan geef je toch gewoon goede kwaliteit hooi en een mineralen/vitaminekorrel? Dan ben je er toch?![]()
Volgens mij is het nu gewoon hip om dit soort paardenvoer aan te bieden. Fiberforce, pianissimo oid, coca cola zero eeeeh sport mix zero...