Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keet schreef:mirgino schreef:[ Afbeelding ]
Die heb ik inderdaad ookbloedtesten hebben uitgewezen dat deze prima werkt
Voer het op aanraden van mijn veearts trouwens.
Moratoetje schreef:Dat is de aard van het beestje, daar heb je straks alleen maar profijt van als je wat hoger in de sport komt!
Maar gelukkig niet meer van die overdreven reacties, met name op stal. En ik ben heel blij dat ze geen last meer heeft van die spierspanningen, ze was gewoon niet te bewerken zonder te verkrampen.
Olympia96 schreef:lauwtjuhh schreef:Ik heb een vloeibare versie en geef mijn paard 40ml per dag. Aanbevolen hoeveelheid op de fles.
Oh? Wat heb jij dan? Vloeibaar klinkt goed.
Mariska_87 schreef:@HTM, ik heb die van de groene os.. heb het 2 weken gevoerd maar merkte echt geen verschil.. Dacht ook wel de goede dosis. Ze blijft heel heet en gespannen.Wil binnenkort eens met haar naar lemelerveld op zaterdagmorgen. Daar is dan iemand die werkt met energiebanen.. Ben wel benieuwd wat hij te zeggen heeft.. Of het echt een tekort is aan magnesium of iets anders...
miccamaaike schreef:Ik heb een paar jaar terug een schimmel gereden die ook nogal stresserig was. Toen ik daar stopte is de eigenaar ook magnesium gaan bijvoeren. Wat een verschil! Paard is echt een stuk relaxter nu
Keet schreef:Bij de welkoop 20 kilo voor 13,25