Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vejovitaal schreef:Onze magnesium is in de citraat vorm (omdat deze volgens studies het best wordt opgenomen) en is 16% elementair zuiver. (hogere zuiverheid in citraatvorm is niet mogelijk)
De MSM bestaat voor minimaal 34.5% uit zuiver zwavel.
dosering van een normaal paard ligt bij ons op 18 gram Glucosamine MSM
10 gram glucosaminesulfaat 2kcl
8 gram MSM
Al onze producten bestaan uit humane kwaliteit grondstoffen, deze zelfde grondstoffen worden gebruikt in menselijke producten.
vrij van kunstmatige geur,kleur en-of smaakstoffen.
Pharmahorse is niet puur btw, dat kan namelijk niet, een gedeelte van grondstoffen is altijd een stofje (bv een zout) om te stabiliseren.
vejovitaal schreef:Ow haha, je vroeg om de zuiverheid van de magnesium, vond het al vreemd..Zuiverheid van de glucosamine is ongeveer 67/ elementair,
Ideal ligt momenteel alleen plat voor mensen die willen bestellen.
Weer zo'n leuke banken storing!
Magnesium en Glucosamine-MSM kunnen btw beide gewoon aan drachtige merries worden gegeven!
linnie050 schreef:Ik geef elke dag een half schepje Joint comp van Phytonics. Werkt ook top!
In het begin 3/4 schepje ben overgegaan op een 1/2 schepje gaat super.
Ik bestel het nu via een bokker is het wat goedkoper dan bijvoorbeeld online.
105 euro incl. verzendkosten
Weet zo de samenstelling niet uit me hoofd.
Cardy schreef:@ linnie050: bedankt voor de samenstelling! Ook hier zie je dat er maar heel weinig glucosamine in zit. Dacht te lezen dat een paard van ong. 600kg minimaal 7,5 gram per dag nodig heeft (7.500 mg), dan is die 775 mg Glucosaminesulfaat van Joint comp van Phytonics erg weinig.
@ mvermeulen1: Ik heb vroeger Primeval gegeven, vond het toentertijd erg goed spul. Zit overigens geen glucosamine in.