Jotoma schreef:@linie050: voor mezelf zou ik het voor spierspanninggebruiken. Voor paard tegen de spierpijn.
@TS: mag ik vragen waar jij het vandaan haalt?
Ik haal het bij de ruitershop om de hoek..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonfish13 schreef:Magnesium 375 mg, dus die theelepel bij een paard snap ik niet goed.
En vitamine E 800 nog iets, twee kruidvat gel caps.
petitparis schreef:moonfish13 schreef:Magnesium 375 mg, dus die theelepel bij een paard snap ik niet goed.
En vitamine E 800 nog iets, twee kruidvat gel caps.
Tja ik vind het zelf ook verwarrend, maar volgens mijn DA was dit als je de zuiver MgO vorm gaf meer dan voldoende en ik merk werkelijk het verschil. Dus als onderhoudsdosis zal het dan wel goedzitten zeker.
Verder weegt mijn koffielepeltje +/- 3g, wat iets meer dan 1.8g Magnesium inhoudt.
intel_1x schreef:Pharmahorse! Beter opneembaar en zuiver. Die van de welkoop zit vol glucose/ dextrose
Anoniem schreef:Vn pharmahorse is citraat,geen chelaat...
dat is die van paardnatuurlijk.
Ik heb lange tijd magnesium bijgevoerd,verschillende soorten.
Dit vanwege het drukke,snel zenuwachtige gedrag van mijn pony.
Geen enkele heet geholpen,ik denk dus dat de mijne toch niet (echt)een tekort had.
Jotoma schreef:@moonfish: fatsoenlijk communiceren is ook niet aan iedereen besteedt. Geef dan gewoon géén antwoord.
@cambier: van pharmahorse is 10mg per dag en daar door je met 500mg dan 50 dagen mee a 30 euro. Met paardnatuurlijk doe je 20 dagen met 500mg a 28 euro. Dus pharmahorse is goedkoper en is idd citraat wat ook goed opneembaar is.
i Ik koop dan zeker de citraat versie.