Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamary schreef:Als zelfs utrecht het rauw voert moet het geen probleem zijn. Hier al jaren klein schepje per dag gewoon rauw door het voer. Veilige dosis is 20gr per 100kg lichaamsgewicht. Blauwzuur heeft zowel vocht als zuurstof nodig en dat laatste zit te weinig in de spijsvertering van een paard om die reactie op gang te brengen. Wel na elke voerbeurt emmer controleren/schoonmaken zodat er geen achtergebleven zaadjes gaan spoken.
10kg kost mij 15.70 en anders havens 25kg = 25 euro + verzenden via topdiervoeders.nl
FCSA schreef:Thanks! Maar alle andere vitaminen/mineralen heb ik al in een mix, moet alleen nog lijnzaad/olie toevoegen..
xanax schreef:FCSA schreef:Thanks! Maar alle andere vitaminen/mineralen heb ik al in een mix, moet alleen nog lijnzaad/olie toevoegen..
Je hebt de link dus niet opengedaan en de info over linamix niet gelezen ...
het heet wel linamix, maar het is een top-feeding product op basis van lijnzaad en is dus eigenlijk geen mix.
Maar waar gebruik je dat voor?
moest echt de beste lijnzaad olie zijn ofzo. Nu ik dit lees ga ik maar is ergens anders lijnzaad olie kopen