Anoniem schreef:Maar misschien niet kruiden zoals ik ze bedacht had...
Bermen opbrengst, die is daar "schoner" dan hier.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moos24 schreef:Jammer dat ik gelijk behandelt word als een klein kind. Beetje triest vind ik.
Maar goed, als je je een beetje erin verdiept in hun website, dan vind je het zo. Het adres van Agrobs staat er ook op. Verder ben ik er tijdens mijn vakantie 2 jaar geleden eens langs gereden. Wij waren in die omgeving, en ik was toch best wel benieuwd. Echt een prachtige omgeving daar.
Succes met je beslissing.
Anoniem schreef:moos24 schreef:Jammer dat ik gelijk behandelt word als een klein kind. Beetje triest vind ik.
Maar goed, als je je een beetje erin verdiept in hun website, dan vind je het zo. Het adres van Agrobs staat er ook op. Verder ben ik er tijdens mijn vakantie 2 jaar geleden eens langs gereden. Wij waren in die omgeving, en ik was toch best wel benieuwd. Echt een prachtige omgeving daar.
Succes met je beslissing.
ik hoop niet dat je op mij doelt?
Ik geloof juist heel erg in kruiden en verschillende grassen in plaats van wat ze bij ons hebben: gras met níks.
ceasario schreef:Anoniem schreef:Nouja,ik weet niet?
Ik vind ook nergens een complete ingredientenlijst.
Op zich denk ik dat veel van de kruiden/grassen door paarden in het wild ook zeer zeker gegeten worden...maar ik vraag me af of paarden zelf 'weten' welk kruid ze eten en wanneer?
.
Mijn veulen staat ergens hoog in de Alpen
Foto kreeg 2 dagen geleden..Maar ik zie geen KRUIDEN..
ceasario schreef: