Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariposa11 schreef:http://www.bachvoordieren.nl/
Zij doet de consulten telefonisch, ik kan zo niet vinden waar ze ergens zit. Maar volgens mij is ze wel heel goed. Ik werk altijd bij het dier zelf om remedies uit te zoeken, maar ik heb ook minder ervaring dan zij heeft

Matheno schreef:Onverklaarbare angsten > stress.
Mijn paard kan soms ook ineens schrikken en op de vlucht gaan, dit deed ze overal.
Het is ondertussen stukken verbeterd maar het nerveuze blijft er wat in hangen. Beetje karakter denk ik.
Nouks schreef:Ons vorige paard heeft bach bloesems gehad. Een mix speciaal voor hem laten maken door iemand. Bij hem maakte het geen enkel verschil, maar ik acht het waarschijnlijk dat zijn problematiek gewoon te heftig was. Zelf heb ik wel baat gehad bij bach bloesems toen ik na een val het paardrijden weer oppakte, en diverse mensen bij ons op stal hebben ook bij hun paard positieve verbetering gemerkt door de bach bloesems. Maar bij ons paard (die regelmatig in blinde paniek raakte en dan volledig ontoenaderbaar was) heeft het niets uitgehaald.