Paard Artrose, Welk supplement?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re: Paard Artrose, Welk supplement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:34

Mijn paard heeft artrose en had een aantal jaar glucosamine én soms zelfs een pijnstiller bij de moeilijke periodes ( winter, koud, nat en op stal)
Nu staat hij sinds 2 jaar 24/7 buiten en heij heeft GEEN pijnmstiller meer gehad en ook geen glucosamine meer.
Artrose kun je niet stoppen maar wel degelijk afremmen!! En de praktijk wijst uit bij mij dat 24/7 bewegen wel degelijk verschil maakt.

Mijn vriendin heeft paard met erge spat, is aantal jaar geleden ingespoten met hyaluron zuur en paard is jaren rad geweest, nu pas geleden weer gespoten en weer ok.

Bobbiaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:38

Ik geef al een hele tijd soul-mate nutricion! Werkt super tegen zoveel kwalen... zou zeggen probeer het eens! ;)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 12:37

Mijn paardje had artrose in haar knie vooral in de winter was het heel erg ze staat nu op Grand Medows Mega Grand Flex. Ik zweer erbij! Ze heeft nu geen last meer van haar knie!

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 12:39

Ik hoor zeer goede verhalen over artisport, maar heb zelf zeer goede ervaringen met Primeval gelatinaat bij zowel mijn hond als mijn paarden

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:24

Ik heb een paard van 25 met artrose, en sinds ik een hele goede smid erbij hebt laten komen en hele dagen buiten loopt is er niets meer van te zien..