Soul-mate werkt dit?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: Soul-mate werkt dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:07

Die van mij staat op de Soulmate-Nutrition 2G en op de MSM.
En heeft tijdens de dracht op 2G en prebioticum gestaan.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 08:28

Ik geef hem nu ook de 2G. En hij loopt echt heerlijk soepel, merk echt nog steeds veel verschil!

Jazzebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:21

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:43

is het ook geschikt voor paarden die van zichzelf snel gespannen/druk/nerveus zijn?
m.a.w. worden ze er niet heter/drukker van?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:48

Ik heb met die van mij het niet ervaren als heter / drukker.
De eerste paar weken, worden ze meer zich zelf , ze gaan lekker in hun wel zitten en wat ik ervaren heb, worden ze meer werkwilliger omdat de spieropbouw beter geregeld wordt, waardoor de kans , bij normaal trainen, op spierpijn minder is.

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 10:51

Ik gebruik soulmate al twee jaar en mijn uitgekoerste draver krijgt het al veel langer. Mijn springpaard heeft er baad bij. Goede vacht etc. Bij de draver was het zo aangezien hij niet meer ingespoten kon worden (allergische reactie) en hij op de kortebaan koerste (zware belasting) hij dit kreeg en nooit een centje pijn hij is nu 13 jaar en heeft vanaf zijn 3e gekoerst. Zijn gestel is nog prima zodat hij nu als rijpaard door het leven kan. Het is absoluut dopingvrij en voor vragen kan je altijd contact opnemen op de site. Ook voor vrijblijvend advies.

Mi_Gombrette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:18

Ik zweer bij Soul-Mate!!
Ik heb zelf 6 paarden, van veulen tot 7e jarigen en alle 6 staan ze op de Soul-Mate supplementen. De supplementen zijn voor de voeding van mijn paarden DE basis. Het is goed voor hun weerstand, vacht, hoeven, mede ter voorkoming van maag-darm klachten en ga zo maar door. Voorbeeld: Éen paard had voordat zij bij mij kwam last van sarcoiden. Door de supplementen hebben we haar weerstand nu al zo ver kunnen verbeteren dat de sarcoiden na 2 maanden aan het verkleinen en verdwijnen zijn.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:41

Nouvel schreef:
is het ook geschikt voor paarden die van zichzelf snel gespannen/druk/nerveus zijn?
m.a.w. worden ze er niet heter/drukker van?

Karrimh is erg druk en op wedstrijd erg into wat hij moet doen, hiervoor krijgt hij de Prebioticum.

daarnaast ben ik een van de gelukkige die gesponsord wordt door Soul-Mate Nutrition :D

Adami en Karrimh krijgen een jaar lang 2G en Karrimh krijgt daarnaast extra de Prebioticum ;)

ik merkte ontzettend snel verschil met beide paarden, andere gloed over de vacht, andere blik in de ogen enz enz. de paarden zijn er al zoveel op vooruit gegaan, ben benieuwd wat het komende wedstrijdseizoen gaat brengen :+

uiteraard zijn Yvonne en Judith ook bereid om jullie te helpen met een voedingsadvies, heb ik ook gekregen en was er ontzettend blij mee. het kan altijd beter en altijd fijn als er mensen zijn die meedenken in het welzijn van je paard (opbouwende kritiek heet dat hihi) :P

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 19:28

Nou, ik geloof dat ik dit ook wel eens wil proberen voor mijn paard, als ik al die positieve reacties zo lees. Ik heb nu alles apart en alles in 1 lijkt me wel handig. Helaas heb ik net een nieuwe bestelling glucosamine complex speciaal gedaan, dus die moet toch eerst op.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:07

of:

terugsturen
doorverkopen

maar ligt er ook een beetje aan hoe lang je met deze voorraad doet :)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:18

Heeft er iemand hier naast de 2G ook ervaring met de Muscle Forte? :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:19

ik alleen met 2G en Prebioticum, maar ik zou Yvonne even mailen als ik jou was, je krijgt ontzettend snel antwoord en ze is echt heel kundig en een echte paardenvrouw :D

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:22

Wat ik mis bij dit product zijn de hoeveelheden aan vit en min en sporenelementen. er staat wel wat er in zit, maar niet hoeveel !

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 23:55

vast het geheim van de smid ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 00:06

inderdaad Karrimh, gewoon eventjes mailen, je hebt zelf antwoord.

Ik ben zelf ook alleen bekend met de 2g, Prebioticum en MSM.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 15:29

Freya schreef:
inderdaad Karrimh, gewoon eventjes mailen, je hebt zelf antwoord.

Ik ben zelf ook alleen bekend met de 2g, Prebioticum en MSM.

hoe lang voer jij dit al en wat zijn jouw ervaringen?

vind het altijd leuk om te vergelijken ;) en natuurlijk erg nieuwgierig :o haha :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:57

@ Karrimh,
Ik voer Soulmate 2g , sinds 2005.
Prebioticum heb ik tijdens de dracht gevoerd en MSM sinds van de zomer.

Mijn ervaringen staan op de site van Yvonne, ik zal je de link geven.

reactie Donna op de Soulmate
heb inmiddels 3 stukjes geschreven, wordt een beetje veel om alles over te typen, vandaar de link, hihihi

Jazzebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:36

Citaat:
Heeft er iemand hier naast de 2G ook ervaring met de Muscle Forte?

Ik heb mijn jonge merrie op de Muscle Forte gehad ivm hengstigheid. De hengstigheid zat haar zo in de weg dat de box werd verbouwd en ook in het werk was ze redelijk van slag. Binnen een week was er duidelijk verschil en was ze veel uitgebalanceerder en rustiger. Daarnaast vind ik het een super product als je je paard aan het opbouwen bent in de training of bv voor een jong slap paard. Het ondersteund in de aanmaak van spieren en zorgt voor minder spierpijn.
Ik weet dat er veel ren en draver trainers zijn die het gebruiken maar ook spring en dressuurstallen en hengstenhouders tot nu met grote tevredenheid. Die zitten alleen niet op bokt :')

SamCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:55

Maris schreef:
Wat ik mis bij dit product zijn de hoeveelheden aan vit en min en sporenelementen. er staat wel wat er in zit, maar niet hoeveel !

Karrimh schreef:
vast het geheim van de smid ;)

Wellicht is het geheim van de smid dat als je supplementeert... je standaard het biks reduceert ;) Ik kan me heel goed voorstellen dat daar het succes in ligt.

Het feit overigens dat er zo geheimzinnig gedaan wordt over de nutrients en bepaalde typische antwoorden van de producent in een ander topic.... zou mij doen twijfelen over Soulmate.
Immers, andere producenten doen niet geheimzinnig over de nutrients en de hoeveelheden: die zijn daar heel open en eerlijk in.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:48

Freya: moest even 2x kijken hoor, ik heet namelijk zelf Donna :P

Scoxxx: heb je zelf ervaring met Soul-Mate? als je vragen hebt of twijfeld kan je gewoon Yvonne mailen of bellen en al je vragen stellen ;)

SamCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:05

Karrimh schreef:
Scoxxx: heb je zelf ervaring met Soul-Mate? als je vragen hebt of twijfeld kan je gewoon Yvonne mailen of bellen en al je vragen stellen ;)

Donna, je hebt gelijk ;) Is op die manier natuurlijk ook veel vriendelijker dan via een forum ja-nee-en. :D

Ik zal er eens over nadenken. Want op zich heb ik in mijn zoektocht naar "beste voerbeleid voor mijn paarden" al redelijk veel antwoorden kunnen vinden dankzij een aantal verschillende voerexperts die me te woord wilden staan. Ontzettend beleefd van hen en ik ben hen zeer dankbaar.
Daaronder zat ook onder andere een zeer kundige mijnheer van Marstall.... die weet ontzettend veel! Hij adviseert ook een aantal internationale endurance-ruiters overigens.

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:32

Ilse schreef:
Heeft er iemand hier naast de 2G ook ervaring met de Muscle Forte? :)

Mijn paard heeft afgelopen voorjaar een kuur Muscle Forte gehad toen we weer aan het opbouwen waren na de winterstop.
Ik ben erg tevreden over het effect, merkte duidelijk verschil in spier- en conditieopbouw.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:28

Karrimh schreef:
Freya: moest even 2x kijken hoor, ik heet namelijk zelf Donna :P

hahahhaha oke, mijn merrie heeft zo .... maar daar was je inmiddels wel achter ..

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 22:11

Al bijna 3 kwart jaar geef ik inmiddels m'n knollie Soulmate 2G.
Was eerst best argwanend van werkt dit ook of is dit 1 of ander
hokespokus blauw smurfen poeder.
Ben super positief!
Hoeven zijn beter geworden minder scheuren.
Vacht glimt als een spiegeltje aan de want. *D
Heb een vrolijker paard.

Doe over haar hapje dat knollie van me krijgt de Soulmate met een scheutje olie er over heen.

:Y) Enige minpuntje is dat de potten wat mij betreft wel tot de deksel gevuld mogen worden.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:35

Super dat je "super positief" bent.
Je paardje zal je dankbaar zijn dat je hem dat geeft.
Heb je nog wat verder aan hem gemerkt ?

Echt ik ben zo blij met die Soulmate Nutrition lijn en je kan altijd terecht bij Yvonne voor vragen.

Je ervaringen mag je altijd naar haar toesturen , tenzij je niet wilt dat je paard met foto en je verhaal op de site komt te staan
Dat minpuntje kan / mag je best terug koppelen hoor ... ;-)