Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
. Ik ben ook heel blij en heel trots op mijn ventje! 
. Heerlijk dier
bacteriële infectie. Vanavond is de VA geweest (ivm koliek) en heeft meteen antibiotica achtergelaten.
hestejente schreef:Ik lees even mee, mijn rosje zit ook totaal niet lekker in z'n vel, hij is lusteloos, steeds koliekerig, zweeft op het randje van hoefbevangen en heeft een hele fijnebacteriële infectie. Vanavond is de VA geweest (ivm koliek) en heeft meteen antibiotica achtergelaten.
Dus.... ik kan ook wel wat tips gebruiken. Ondanks dat ik ook wel snap dat in de herfst paarden wat minder fut hebben. Vind 't niks voor mijn vreetzakje om geen trek te hebben in zijn hooi
Toen vanavond de VA weg was lustte paard wel weer hooi, en gras is sowieso geen probleem. Hij wilde vanavond steeds gaan liggen (niet rollen) en gras eten. Liggend. Heb 'm maar gelaten
.
)

.
.
ging het er zonder moeite en met veel plezier in
.
).
. Hij komt nog steeds naar het hek draven en zwaait mij nog steeds elke keer aan het hek uit
setteke schreef:(Wij schrijven ook maar wat op basis van tekst en een foto)

Moet je nou die drie weken iedere dag naar hem toe?
En verder rest me niks anders dan per dag kijken hoe het gaat, hij is wel weer levendiger maar kijkt nog niet normaal uit zijn ogen. Meer zoals hij in het begin was (vorig jaar) dus er is duidelijk iets niet goed. Wel is hij mentaal weer wat opgeknapt, en draafde gister zelfs in het rond. Maar ben er niks gerust op... VA wilde ook kreupelheidsonderzoek laten doen, want er is iets met zijn voeten. Kan van alles zijn, van artrose tot HB. Al denkt de VA niet dat hij bevangen kan zijn
Het is een IJSLANDER, die met grote paarden op de wei staat. Maar goed...