Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzan_bobar schreef:ik heb nog steeds geen reactie op mijn vraag wat te voeren aan een hete pony. Die snel afvalt en gestresst is.... Had deze vraag bij marstall neer gelegt... Maar tot op heden geen reactie.
Suzan_bobar schreef:ik heb nog steeds geen reactie op mijn vraag wat te voeren aan een hete pony. Die snel afvalt en gestresst is.... Had deze vraag bij marstall neer gelegt... Maar tot op heden geen reactie.
Puera schreef:Ik heb hooguit 4 zakjes Marstall, dus totaal 80 euro. Naar mijn weten heb ik geen extra bezorgkosten omdat ze een route hebben.
Bel anders even met Langwerden. De site is niet heel uitgebreid inderdaad.
Puera schreef:
Ik ga mijn factuur eens goed nakijken... volgens mij krijg ik geen extra bezorgkosten doorberekend... had de laatste keer slechts 2 zakjes.
Nouvel schreef:ik voer alleen de muesli (+ nu nog gemengd met de muesli die ik nog had van een ander merk, die voer ik even op)
ik geef 's morgens 3/4 en 's avonds een hele schep western mix en na het rijden een 1/4 tot een 1/2 schep sinfonie
verder hooi en compactgras en 's avonds door de muesli een half voerschepje lucerne
aslo schreef:Suzan_bobar schreef:ik heb nog steeds geen reactie op mijn vraag wat te voeren aan een hete pony. Die snel afvalt en gestresst is.... Had deze vraag bij marstall neer gelegt... Maar tot op heden geen reactie.
Cornmuesli van Marstall. Dat advies kregen wij en ze doet het er prima op. Blijft mooi op gewicht en wordt niet heter.