Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
skippy94 schreef:Ik ben gisteren ook bij de Welkoop geweest voor de energiekernmix en mij is verteld dat het vernieuwd wordt, over 2 weken is de nieuwe energiekernmix te koop met nog meer oliën er in.
Eerst waren het zakken van 7,5 kilo, dit worden nu zakken van 15 kilo.
skippy94 schreef:Ik ben gisteren ook bij de Welkoop geweest voor de energiekernmix en mij is verteld dat het vernieuwd wordt, over 2 weken is de nieuwe energiekernmix te koop met nog meer oliën er in.
Eerst waren het zakken van 7,5 kilo, dit worden nu zakken van 15 kilo.
Simmie schreef:Ik ben gaan kijken wat die energiekernmix van Subli nu eigenlijk precies is. Conclusie is dat ik de mix wel een hele goede optie vind om te gaan voeren ipv gewone zonnebloemolie.
Maar, kom ik vandaag bij de Welkoop, is het schap leeg. Navraag leerde mij dat de Welkoop de energiemix uit het assortiment gaat halen. Niet alleen het filiaal waar ik was, maar alle filialen.
Waar is de mix nog meer te koop? De veevoederhandel waar ik mijn andere voer koop, verkoopt het in ieder geval niet.
De EM mix gaat uit het assortiment, en daar komt inderdaad een 15kg verpakking voor in de plaats, genaamd 'Omega 3 9 6 mix'. Het precieze product ken ik ook niet, wel dat het een soort van vervanging is van de EM mix. Ik werk bij de Welkoop, maar dit is alles dat ik weet. Nouvel schreef:wat de energiekernmix betreft, even een vraagje aan degenen die het geven...
Ik geef nu Equilin als supplement (vit E en magnesium hoofdzakelijk) en daar zit ook olie in.
Maar nu valt mijn merrie altijd in de winterperiode iets terug op de bovenlijn, zou ik daarnaast dan ook nog wat van de energiekernmix kunnen geven, om te kijken of ze dan wat ronder blijft?
of zou ze dan teveel olieën binnen krijgen?
(ik zou bijv wat na het rijden door de slobber kunnen geven)
) heel lekker
Wel €23,- per 20 kg, je voert het 1-1,5 kg per dag voor n paard.
heb eventueel nog wel een zak subli EM staan voor je. Ik voer het niet meer aan mijn twee vetkleppen. Zak zit nog dicht en is van het voorjaar gekocht.