Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jannepauli schreef:Jannepauli schreef:....... en een van mijn paarden is dól op koffie!
Je kan haar geen groter plezier doen dan een lepeltje koffie in de speciaal voor dat doel uitgestoken onderlip te gieten.
Haha ook een aparte !! Met of zonder suiker en melk ?![]()
Nouvel schreef:grappig om te zien he, wat hun voorkeuren zijn...![]()
Mijn merrie houdt erg van banaan (als ik niet oppas eet ze de banaan met schil en al op), wortel en appel.
Als ik dat door haar voer meng zoekt ze die stukjes er het eerst uit en dan begint ze aan het voer zelf!
Ze krijgt 's avonds altijd lucerne met muesli en na het rijden slobber.
Ze verkiest de muesli duidelijk boven de lucerne, en als ze dan gelijk met haar avondvoer ook nog slobber krijgt omdat we net gereden hebben begint ze niet eens aan haar avondvoer, maar gaat ze in de deuropening staan wachten tot ik de slobber in de bak heb gegooid...![]()
Als ik haar aan de hand laat grazen zie ik haar ook heel duidelijk zoeken naar dingen die ze het lekkerst vindt, echt grappig om te zien!
Oja, in de rozebotteltijd krijgt ze ook altijd wel rozebottels, daar is ze ook gek op!
knuffeldier schreef:limonade! Bij een paard waar ik regelmatig kom kan je beter niet snel nog even limonade uit een flesje drinken want dan probeert hij altijd wat te pikken.
Ze hebben onderzoek gedaan naar wat paarden het lekkerst vinden. Volgens mij stonden bananen op nr 1. Pepermunt scoorde ook erg hoog.
Maxielover schreef:knuffeldier schreef:rozebottels schijnen ook erg gezond te zijn voor een paard.
Ja dat klopt, ze bevatten veel vitamine C. Maar ik weet alleen niet of je ze rauw mag voeren of gedroogd.... Weet jij dat toevallig ?

knuffeldier schreef:knuffeldier schreef:rozebottels schijnen ook erg gezond te zijn voor een paard.
Ja dat klopt, ze bevatten veel vitamine C. Maar ik weet alleen niet of je ze rauw mag voeren of gedroogd.... Weet jij dat toevallig ?
Heeft iemand wel eens aardbeien aan z'n paard gegeven ? Ben wel benieuwd hoe ze dat vinden...