Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zilfstar schreef:@ Marjolein: dank voor je reactie. Ik heb hem gister wat lijnzaad-smurrie gegeven met wat biks en een appeltje. Nou dat ging er prima in haha. Heb vandaag hem in de stal geborsteld en hij meste in de box. Dus dat heb ik meegenomen en staat nu te weken in water. Dan kan ik zien of er veel zand in zit of niet.
Jij geeft dus die hoeveelheid in 1 keer begrijp ik. Hij heeft vandaag wat olie door zijn brokken gehad en ik voer vanaf nu 50 gr Pavo Vital omdat hij echt alleen maar gras eet (staat 24/7 buiten)
Die van jou weegt dus 750! Dan zit ik er met mijn 700 voor de mijne niet evr naast denk ik. Het is een barokke Fries 6 jaar van 1,58 hoog. En de grond dendert aardig als hij langs rent hahaha.
Adil18 schreef:Zilfstar schreef:@ Marjolein: dank voor je reactie. Ik heb hem gister wat lijnzaad-smurrie gegeven met wat biks en een appeltje. Nou dat ging er prima in haha. Heb vandaag hem in de stal geborsteld en hij meste in de box. Dus dat heb ik meegenomen en staat nu te weken in water. Dan kan ik zien of er veel zand in zit of niet.
Jij geeft dus die hoeveelheid in 1 keer begrijp ik. Hij heeft vandaag wat olie door zijn brokken gehad en ik voer vanaf nu 50 gr Pavo Vital omdat hij echt alleen maar gras eet (staat 24/7 buiten)
Die van jou weegt dus 750! Dan zit ik er met mijn 700 voor de mijne niet evr naast denk ik. Het is een barokke Fries 6 jaar van 1,58 hoog. En de grond dendert aardig als hij langs rent hahaha.
Zeker weten...? Ik rij een stevige Koudbloed x Fries van 1.70 m. en die weegt 'maar' 700 kilo (krap aan..)....