gladiator test op bokt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

areke

Re: gladiator test op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:57

Ik blijf het even volgen hier, mijn pony begint er nu dus heel erg last van te krijgen ineens.
Hij heeft eindelijk weer een mooie volle staart en zn manen zijn ook weer goed op weg, een paar jaar geleden zag hij er zo uit .
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TVZOYOAA.jpg

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 19:57

Hier gaat alles nog steeds goed. Had van de week even het idee dat ze aan haar staart had lopen schuren en hield mijn hart al vast, maar ik denk dat ze gewoon wat jeuk heeft gehad want ze is niet verder gegaan met schuren en de staart zit er nog gewoon aan. Haar manen zijn ook nog steeds heel, nog steeds geen tekenen dat ze daar loopt te schuren, dus nog steeds allemaal heel positief.
Ze verhaart ook nog steeds lekker, was heel even wat minder, maar gaat nu weer lekker, er komt nogal wat van zo'n ijsco af.
Ik ben dus nog steeds heel tevreden met het resultaat en hoop zeker dat het zo door blijft gaan!!!!

suzycarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:29

Nou, hier ook een enthousiast persoon!
Ik heb het 1 van mijn paarden gegeven, die was met rijden altijd een beetje dwars en anti.
Nu na een maandje Gladiator te hebben gegeven, heb ik een heel ander paard! Het was dus duidelijk, hij zat niet echt lekker in z'n vel en had altijd wat last van spierpijn.... Hij is nu veel losser in zijn lijf waardoor het voor hem ook prettiger is onder het zadel. Hij laat zich veel beter bewerken en is super werkwillig.
Nou, heeft hij ook wel een vrij dominant karakter en dat verander je niet door de Galdiator maar er speelde dus ook andere factoren mee!
Ook had hij altijd wat last van hoest en snot....na 2 weken Gladiator had hij even veel last van snot vorming maar dat kwam nu eindelijk los en eruit....

Kortom, een heel blij vrolijk paard en daar doe je het tenslotte toch voor??!!

Ik heb weer nieuwe flessen besteld en ga het ook aan mijn andere paarden geven.

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 19:20

helaas, helaas, ik heb mijn ijsje toch maar even onder de eczeemdeken gezet.... alles ging zo goed, maar nu had ze toch een plekje onder haar buik bij haar uiers zitten wat ze open heeft getrapt en toch wat geschuur aan de staart, dus voor de zekerheid toch maar even deken op tot het genezen is en als t over is ga ik het toch weer proberen zonder haar deken. We wachten het af en ik hou jullie op de hoogte. ( nog maar een paar dagen en dan is de tweede kuur voorbij......, voor de rest gaat t wel goed namelijk, ze heeft nog niet haar manen gescguurd terwijl ze daar normaal heel snel mee begon, dus ik heb nog steeds goede hoop.....)

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:53

Met mijn tinker gaat het ook goed opzich, alleen hadden wij maandag alweer met een neiuwe fles moeten beginnen en die is er nog niet, dus daar baal ik gewoon ontzettend van, ze begint al weer wat kriebelig te worden onder het zadel en heeft me er ook alweer geprobeert af te gooien, het ging heel goed maar nu kan ik er dus helaas niks over zeggen en mijn clinic waarschijnlijk ook wel vergeten volgende week grrrrrr....
verder zit ze wel heel mooi dun in de vacht.....
Mijn paardje verdient het zo... ze wil zo graag werken

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:50

Dat vind ik nog eens een bijkomend nadeel dat de levering niet echt soepel verloopt, er is iedere keer wel een excuus maar daar zijn de paarden niet mee gebaat.
Mindfields wil graag dit product promoten maar blokkeert zelf de reclame doordat de levering niet soepel verloopt, jammer.
Ik heb al meerdere reacties gehoord van een late/slechte levering dus dat is niet toevallig bij een iemand gebeurd, ook bij mij heeft het erg lang geduurd, ik ga niet verder met het spul omdat ik het te duur vind voor het resultaat wat het uiteindelijk geeft.
het spul doet zeker wat daar ben ik ook wel van overtuigd maar niet afdoende om van het probleem waarvoor ik het gaf af te komen heb ik gemerkt.

Waarom kun je je clinic nou wel vergeten volgende week??
alleen omdat je dat spullie niet hebt?

Misschien kun je het via www.stalapotheek.nl wel sneller geleverd krijgen

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 17:45

omdat mijn paard weer gigantisch begint te jeuken ook daar waar het zadel zit en het ging zo goed. ik vind het ook jammer........
Ik zie wel verschil ze knapt er wel van op maar zodra je dan teveel dagen niks geeft krijgt ze weer jeuk en ik wil het gewoon in huis hebben dan. gewoon op schema. . en wil het straks best kopen maar dan moet er wel wat veranderen.

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 18:29

Ik heb vandaag de laatste dosis gegeven, nu weer 5 dagen rust en dan weer met een nieuwe fles beginnen. ( hoop ook dat ik de volgende fles op tijd krijg.) Ik heb vandaag toch maar weer de eczeemdeken afgehaald, wondjes waren allemaal weer genezen en ik wil nu kijken of ze weer begint met jeuken. ( hoop natuurlijk van niet, maar ik wacht t af en hou jullie op de hoogte)

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 21:26

vrijdag heb ik de laatste dosis gegeven en na een dag of 2 toch maar weer de deken opgedaan, alleen al om de wondjes die ze heeft goed te laten genezen, als die helemaal over zijn ga ik het nogmaals even zonder deken proberen, het is zowiezo al veel minder als voorgaande jaren. ( had het idee dat ze goed dicht waren de wondjes maar twijfelde toch, dus voor de zekerheid, dan maar even wat langer op safe)

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:32

ik ben sinds 3 dagen ook begonnen! Het zal mij benieuwen.
Je hoopt natuurlijk dat het HET is, maar wat jullie ook zeggen...al wordt het verminderd, DAT is al superfijn!

Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.

Ps...hoe snel merkten jullie verschil???

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:07

Helaas staat mijn paard onder de exzeemdeken nu, aangezien de Gladiator nog op zich laat wachten. Exzeemdeken maar op en nog wat huis tuin en keukenmiddeltjes uit de kast gehaald, gaat redelijk nu. Hoop toch nog te kunnen beginnen |(

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 12:27

Morgen ga ik naar het postkantoor om de laatste fles op te halen ( ik was dus niet thuis toen de postbode kwam) en kijken hoe het verder gaat.
Ik heb haar nog steeds onder de eczeemdeken staan, ze schuurde me toch ietsje te veel nog, ben zo blij dat ze nu nog steeds staart en manen heeft, ben daar zo trots op..... normaal hadden ze er al af gelegen.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:55

ik ben er nu wel echt klaar mee en ik zet het hier neer ook! Ze is zo te zien in haar profiel wel steeds online, maar reageren op mijn pb doet ze niet meer! fles 3 was al veel te laat gekomen en blijkbaar interesseert het haar niet of mijn paard nu beter word of niet. fles 3 is ook leeg nu en wou vragen of ik nog met herhalingskuur door moet gaan grrrr want ze jeukt nog wel maar zit wel mooi in de vacht.
waar kun je dat spul nog meer kopen wie weet dat, dan bestel ik het ergens anders, ik heb dit nog nooit meegemaakt in mijn leven, en het leven van mijn allerliefste paardje staat ook op het spel want je wil niet weten hoe ze er uit ziet als ze dit niet krijgt na een tijdje. dit was het laatste redmiddel voor ons

ZOEK HET LEKKER UIT ;(

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:02

ohw jee,dat klinkt niet al te best..

even zoeken via google,er is vast nog wel een ander adres waar het dit product kopen kunt?

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:51

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:17

Nogmaals Mindfields ik snap dat je het er druk mee hebt en ik hoef hier verder ook geen discussie over te maken, maar ik denk dat ik het dan maar bij stalapotheek bestel dan heb jij 1 zeur minder en kan ik ook weer verder. en ik dacht ik zet het hier neer omdat je de pb tjes niet beantwoord heb er al 2 gestuurd. en dat is al even geleden

groetjes Emma

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:13

Ik heb helaas na herhaalde mails en pb's ook niets meer vernomen. Ik heb dan ook nooit 1 fles ontvangen, en heb mijn paard gedeeltelijk onder een exzeemdeken gezet en alle smeerseltjes uit de kast gehaald.

Vind het jammer dat het zo moet, als er problemen zijn met leverancier, maak dan niemand blij met een dode mus, en laat op zn minst iets weten, dan weet iedereen waar ze aan toe zijn. Ook als Limburg te ver is, lijkt het me een kleine moeite om mij te laten weten, dat het je bij nader inzien te ver is of wat dan ook, ik bijt namelijk niet. Ik dacht toch dat ik herhaaldelijk beleefde mailtjes gestuurd had na al erg lang geduld gehad te hebben, maar hier ook maar een kort antwoord op geven lijkt teveel moeite voor Mindfields.... Jammer...

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:23

ik heb 3 flessen in 1x besteld (direct betaald) en had ze gelukkig wel snel in huis (binnen een week).

Ben nu bijna door de 1e kuur heen, hij loopt sowieso wel met deken op hoor, maar heb het idee sinds een paar dagen dat als ik hem nu 's avonds ga voeren dat hij zich niet meer zo als een gek tegen de tralies van de box stort om zich te schuren....zal het voor hem dan misschien toch iets helpen?!? Ik hoop het echt!! Hou het goed in de gaten komende dagen/weken en maak in ieder geval "keurig" de 3 maanden af. Ben heel benieuwd.

Mensen die het nog niet hebben misschien gewoon proberen via stalapotheek, is dat geen optie?!

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:32

De bedoeling was om Gladiator te testen op 5 paarden, deze zouden 2 flessen krijgen had ik begrepen. Mijn paard was een van deze zgn. testpaarden, als ik dan niets ontvang om wat voor reden dan ook, zonder commentaar of uitleg, vind ik dat erg jammer en niet erg netjes.

Ik wil het best proberen via stalapotheek, maar het gaat mij gewoon om het principe. Als het financieel niet mogelijk is, leverancier moeilijk doet, de afstand teveel is, of elke andere reden, kan er best even wat communicatie plaats vinden. neemt ongeveer 2 minuten in beslag om een mailtje te sturen.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:46

ooow oke sorry dat had ik even niet zo snel door, dat het 1 van de testpaarden was. Nee, dan is het niet erg netjes nee...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:45

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:57

dat is het adres Pel van waaruit het zo stroefjes gaat! ;) (voor mij overigens niet, maar voor veel andere)

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 23:18

ah oké... ze zijn wel zakenpartners in deze dus. ja dan houdt het op zeg. balen voor hen waar het goed bij werkt!

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 17:18

communicatie is af en toe wat moeizaam, ik stuur het normaal gewoon naar haar gewone email en krijg dan best wel snel antwoord terug. Ik ben dus ook met mijn derde fles bezig. Heb mijn ijsje wel onder haar eczeemdeken staan, het schuren is niet helemaal over maar wel een stuk minder. Normaal schuurde ze ook met deken op nog veel meer, dus ja, het werkt wel en het ligt er denk ik ook aan in welke mate ze er last van hebben, die van mij had het altijd echt heel erg. Ben er dus nog steeds wel blij mee.
Het enige waar ik benieuwd naar ben is dat ze het toen had over een filmploeg, geen idee hoe wat waar en wanneer dat moet gaan gebeuren en weet ook niet wat de preciese toegevoegde waarde ervan is, aangezien mijn paardje ook nog gewoon haar deken op heeft.
Mocht iemand haar email niet hebben, wil het wel geven via pb.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:54

ik ben gisteren begonnen met de 2e fles.

Ik kan niet echt zeggen dat ik enorm veel verandering zie. Nu staat mijn Tinker ook onder een deken. Afgelopen dagen ging het vrij goed (tijdens stopdagen), ook zonder deken, echter dit wijd ik meer aan de enorme wind die er stond. Dus geen ongedierte aanwezig.

Shathu heeft wel de enorme ribbels in z'n hals.
Staat overigens wel 24/7 op het land (stuk onbemest land).