ja lastig he...
gewoon iets gaan proberen, en niet te snel wisselen, zodat je rustig kan kijken of het aanslaat...
succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kev schreef:primeval stressless en kruidenmix via de paardendrogist (weet even niet meer hoe het heette maar kan ik evt opzoeken.
Ik heb er wel positieve ervaringen mee, maar het kan wel van het paard afhangen. Gewoon uitproberen. En ook goed uitrekenen wat het per maand gaat kosten, want de meeste van die supplementen zijn nogal duur!
, heb haar dan nog 2 jaar langer zo gereden.
. Een paard dat druk is, is druk van bv te weinig beweging of juist teveel energierijk voer. Heet en druk moet je niet verwarren
Nouvel schreef:Ik denk dat je meer moet voeren van de Cavalor Pianissimo, dat is juist zo arm gemaakt dat je er wat meer van kunt geven zonder dat ze er (te) druk/heet van worden...
en de mais weglaten...
laaauwrah schreef:bij mijn vorige merrie hebben we het 'hete' er nooit uitgekregen.
ze kreeg nonstop hooi en half schepje per dag nature's best.
We hebben supplementen geprobeert ook van cavalor en nog andere "rustgevende' middelen maar dat gaf echt NUL effect![]()
ook hebben we een hormonenkuur geprobeerd met de veearts maar ze bleef heel erg voorwaarts.
uiteindelijk hebben we haar dan maar gelaten hoe ze was. Ik was het toen na 5 jaartoch wel gewend, heb haar dan nog 2 jaar langer zo gereden.
Wafel schreef:#Ymke# schreef:(eigenlijk zou ik helemaal niet aan pianissimo beginnen, want ik heb er geen goeie ervaringen mee, maar als jij het wilt voeren moet je wel voldoende voeren, anders is het zonde van je geld)
Jou ervaring wil niet meteen zeggen dat iemand anders er ook niet tevrede mee is....