jemaine schreef:Helemaal mee eens
Wij mensen gaan inderdaad zelf dokteren, maar ik vind het bij een beest, paard nogal een slechte rage worden. Die zeggen niet waar ze last van hebben, we kunnen alleen kijken naar hun gedrag en uiterlijke verschijnselen. Echt slecht dat er toch mensen zijn die die bedrijven geld laten maken terwijl hun DA die mensen beter zou kunnen helpen, en uiteindelijk hun paard. Een Da kost meer geld dat weet ik, maar uiteindelijk help je je paard er sneller mee.
het ligt er gewon helemaal wat er aan de hand is , mijn merrie heeft zomer eczeem, daar ga ik echt geen DA bij halen, want die weten buiten fenonolf verkopen ook totaal niet wat ze er mee aan moeten , kan ik de DA wel iedere week laten komen opdraven en dan schiet ik er nog geen fluit mee op
dus koop ik zelf wat middelen waarvan ik weet dat het geen kwaad kan en bsluit ik wat er wel en niet gegeten gaat worden om te zorgen dat de symptomen verminderen,
tot nog toe heb ik meer succes met mijn eigen ideeen dan met de oplossing van de DA
al komt mijn paard slecht door de vacht heen, dan geef ik een kuurtje zeewier en een kuurtje lijnzaadbrok
daar heb ik ook heel geen DA bij nodig ,
ja er zijn genoeg mensen die geen flauw benul hebben van het hoe en wat
en ja bij een hoop dingen is het absoluut beter om de DA er bij te halen ,
maar bij een paar kuchjes , zet ik mijn paard is aan de fenegriek, als het daar met een paar dagen niet veel beter door word dan komt de DA als nog