Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lara_Silver schreef:@Vjestagirl:In snoep wordt ongeveer 3 keer de hoeveelheid suiker gepompt van de hoeveelheid die daadwerkelijk in het stuk fruit zit.
@Zanora1: bier is bekend dat het nog wel eens als supplement wordt toegediend, donker bier dan wel en ongeveer een half flesje. Ik weet niet waar het goed voor is maar mijn vader vertelde dat vroeger de paarden op de stal waar hun paard stond bier over het voer kregen..

Jaa dat gaat wel heel ver. Babico3 schreef:Misschien omdat sommigen mensen hun paardjes als hun kindjes beschouwen? xD Dat ze ze allemaal menselijke dingen willen geven, om.. omdat ze.. Nou, ik weet het eigenlijk niet. xD
maar ik doe mn best om van al het snoep af te blijven.
Zanora1 schreef:Lara_Silver schreef:@Vjestagirl:In snoep wordt ongeveer 3 keer de hoeveelheid suiker gepompt van de hoeveelheid die daadwerkelijk in het stuk fruit zit.
@Zanora1: bier is bekend dat het nog wel eens als supplement wordt toegediend, donker bier dan wel en ongeveer een half flesje. Ik weet niet waar het goed voor is maar mijn vader vertelde dat vroeger de paarden op de stal waar hun paard stond bier over het voer kregen..
Ja van dat bruine bok bier is het geloof ik, heb er inderdaad ook wel eens vaker van gehoord.

Toen ben ik ook goed kwaad geworden, want die troep moet ik niet in mijn verzorgpony hebben. Dat doen ze maar lekker bij hun eigen paard hoor. Er bestaat voor mij een duidelijke scheiding tussen mensenvoer en paardenvoer. Daartussen zitten van gedeelde catagorieën. Chips is duidelijk mensenvoer en niet bedoeld voor paarden. Fruit vind ik al een heel ander verhaal, groente en fruit kan toch niet zoveel kwaad? Maar misschien denk ik nog een beetje teveel in "wat goed is voor mij, is goed voor haar"-hokje.