lik-it

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beeker

Re: lik-it

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:51

Ik had ook een lik it voor mn paard gekocht. Hangt nu al bijna een halfjaar in de stal zonder dat ze er een lik van genomen heeft. Heb al eens een andere smaak geprobeerd maar zonder succes. Een ander paard bij ons op stal is er dol op en heeft m ook in een paar dagen op.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:54

Mijn paard moet ze ook niet.

Heb het twee keer geprobeerd, maar 2x heb de steen na maanden onaangeraakt te zijn maar weggehaald.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:57

Nou bij mij hangt of hing er 1 ROFL
Zal nu wel op zijn! Heb er boven ook een himalaya likit inzitten.

Ook hangt er nog een gewone himalaya in zijn stal!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:38

Mijn paard vind ze heerlijk. En hij heeft in de gaten hoe hij het moet eten, binnen 1 uur waren alle 3 de stenen op, (Hij had een boredom breaker). Hij mag ze alleen niet meer hebben, te veel suikers, en daar kan hij niet meer tegen Ach gut . Als hij te veel suikers binnenkrijgt schuurt hij zich kapot.

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:01

Ik heb er ooit eens een gekregen, van een vriendin, die haar paard lustte t niet. Ik heb hem niet opgehangen en ik ben ook niet van plan het te doen. Ik vind het super ongezond, en volgens mij is het gezonder een halve pak suiker te geven Clown

Lagency

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:10

Bij 1 van onze paarden is de lik-it binnen een paar uur weg Vingers aflikken (ligt wel aan de smaak).De andere paarden moeten er niks van weten.
We hebben nu bij alle 3 een himalaya steen opgehangen en dat vinden ze alle 3 erg lekker.

Zanora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:32

mijn paard had er 1 gekregen van stalgenootje, haar paard lustte het niet, ze vond het in het begin wel lekker maar niet van harte heb hem na een week weggehaald, hij werd heel vies, lag in der voerbak, mijn vorige pony kreeg wel eens zo'n reep, was ze helemaal dol op. Maar mijn paard is zowieso een drol, die lust bijna niks haha!