Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
verre van dat zelfs
Maar ze krijgen wel onbeperkt hooi, basis brok en kruiden muesli kynshiri schreef:een ding vind ik nergens terug en dat is: voer over meer porties verdelen! krachtvoer wordt veel beter opgenomen in verschillende kleine porties dan in één grote... Bovendien zou ik er een extra bak bietenpulp ofzo bijgeven. dat zit tss krachtvoer en ruwvoer in en is een goeie manier om een paard vol te houden.
.
en we hebben samen al vaker naar oplossingen gezocht. Dus het mag dan wel niet mijn paard zijn, maar als ik met een goed idee aankom, dan zal hij daar zeker naar luisteren en het waarschijnlijk ook uitproberen. Misschien dat hij zich nog bedenkt over de aanschaf van een deken, omdat hij eigenlijk het paard wil verkopen en het dier altijd zonder deken heeft gelopen. Maar voor hetzelfde geld koopt hij er wel een (als hij er tenminste geen heeft).anneliesdj schreef:kynshiri schreef:een ding vind ik nergens terug en dat is: voer over meer porties verdelen! krachtvoer wordt veel beter opgenomen in verschillende kleine porties dan in één grote... Bovendien zou ik er een extra bak bietenpulp ofzo bijgeven. dat zit tss krachtvoer en ruwvoer in en is een goeie manier om een paard vol te houden.
Ts heeft al aangegeven dat het paard de hele dag onbeperkt ruwvoer krijgt, kan dus niet verdeeld worden over meer portie's.
Bietenpulp zit nauwelijks voedingswaarde in, is dus alleen een buikvuller.