Hij heeft overigens een vrij opgeblazen buik, geen idee eigenlijk hoe dat komt, waarschijnlijk gewoon darmvulling (hij heeft geen wormen)?
Mijn excuses voor de slechte foto, een betere zal ik zo snel mogelijk maken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelyne schreef:Ik denk dat het niet uit maakt wat er gezegd word want je geeft zelf aan dat er niets veranderd kan worden aan voeren of beweging..
Ik vind hem veel te dik en zou dus zeker zorgen dat hij meer beweging krijgt en je controle krijgt over zijn voer. Als je overdag geen controle hebt over hoeveel voordroog hij krijgt,wat dus te rijk is voor hem,kun je ook niet gericht voeren en dus ook niet gericht gaan zorgen dat hij afvalt.
Geen voordroog maar graszaadhooi en een vitaminekorrel+meer beweging
Madje1992 schreef:De kwpn'er moet denk ik vooral meer spieren kweken.
Al vind ik dat Bo wel heel veel extra's krijgt, naast het hooi. En persoonlijk zou ik kuil ook vervangen voor hooi.
Fjorden hebben niet zo veel nodig, in mijn ogen. En ik denk dat bo nog wel wat kilo's mag verliezen...
Maar dit is natuurlijk geheel persoonlijk
En bij de shet zou ik of van stal veranderen als je die mogelijkheid hebt, of meer beweging volgens het schema van amanda.
En in de winter is het natuurlijk moeilijker
Amanda schreef:Ook geen brok. Marstall Force en een handje Marstall vito er doorheen kmdat meneer het anders niet eet
Metazoa werd hij heel rillerig van. Op de Force doet hij het een stuk beter
Lucerne wordt hij snel moddervet van. Waarom geef je speedibeet?