Ja, 1 pony is wat frisser en wakkerder, maar het voer is daarbij wel het laatste waar ik aan denk als reden. Verder eten ze het nog steeds en zien ze er goed uit, dus ik vind het prima zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bora schreef:Ik ga ook stoppen met voeren. Mijn 6-jarige arabo-fries is normaal de rust zelve, maar vandaag was er niet mee te rijden. Zelfs een stalgenote zag het. Ze zou voor haar gewicht ong 600 gr pd mogen hebben ze kreeg maar iets meer als 100 gr pd. Nu ongeveer anderhalve week.
Zoek schreef:Ik ben vandaag bij Laarakker/Den Hoek in de Bilt geweest, ik voer zelf Metazoa omdat mijn merrie bijna gestikt is in Care4live, ik heb gevraagt wat hun van dit pavo voer vinden en kreeg het antwoord dat pavo veel te veel suiker in het voer stopt terwijl het als "kruiden" voer aangeprezen word. Zou het daarom komen dat toch veel paarden Hyper worden?
Zoek schreef:wat vreemd D_Desteny, ik heb Tinkers die erg gevoelig zijn op suikers dus misschien doelen ze daar op? Ik zal de volgende keer eens duidelijker vragen om uitleg!
Dimple, Liga is ook brok van Pavo met weinig suikers. En ja er kwam meer uit het onderzoeknu nog zien of al die druppeltjes gaan werken
Reguliere dierenarts wist het niet dus moet je verder gaan kijken!