(die van mij hebben we eind september de manen er helemaal afgehaald .. ben er nog niet uit of ik ze nu kort ga houden of toch weer een poging tot groeien ga doen.. maar misschien dat het met behulp van C4L wel lukt
).Hier gaat het ook nog steeds prima, heb nog niet gehoord dat ze het niet meer eten ofzo dus dat is al super. En verder staat mijn eczeempony al een dikke maand zonder deken en heeft gewoon geen jeuk meer gehad .. Leek wel meteen na de voerverandering zo, heb dan de deken nog een week of 2 op gehad maar toen die door- & doornat was (wist niet dat die niet tegen veel regen kon
) heb ik hem eraf gehaald en sindsdien is die niet meer op gegaan ... Ben echt benieuwd volgend seizoen ... Waar ik wel ergens mee zit is dat ik hier nog best een voorraad van hun oude voer heb .. Ben van de ene dag op de andere verhuist van een doe-het-zelf stal naar volpension, en ik had dus pas een nieuwe voorraad gehaald
Ben nu aan het twijfelen wat ik daarmee moet doen.. dacht misschien het toch nog op te voeren, als extraatje zeg maar (al hebben ze helemaal geen extraatjes nodig
) maar ergens twijfel ik, want misschien krijgt hij dan wel weer jeuk ...

En het blijft ook allemaal gewoon makkelijk behapbaar, hij stuitert niet rond enzo
Apart die verschillen ja