Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viola schreef:Ik ben nog steeds erg tevreden over de faser-light.
Alleen jammer van de zeer korte houdbaarheidsdatum. Gisteren hebben mijn ouders twee zakken opgehaald bij een wederverkoper, kijk ik ik naar de datum, nog twee dagen houdbaar![]()
Beetje jammer dat dit zo verkocht wordt. Ik hoop dat dit door de winkel netjes opgelost kan worden, maar ben bang van niet.
Paperboy schreef:Lees even op de zak want daar staat als het goed is een zin dat het tot 2 maanden na de datum op de verpakking nog gewoon houdbaar is, het is dus niet de echte houdbaarheidsdatum op de zak.
Ik had de laatste keer 3 zakken besteld en kwam toen ook in de buurt van die datum en had nog een volle zak, ben toen gaan lezen en op de zijkant van de zak staat in het duits een zin waaruit blijkt dat je er nog twee maanden bij kunt tellen.....
Share schreef:Hoi hier ben ik weer! Lang geleden. Maar ik twijfel weer over mn voer dus maar weer even een vraagje.
Mijn merrie is momenteel nogal VOL te noemen. Dit kan ook van het weide seizoen komen maar ze krijgt ook beetje een dikke kont naast dr buik. Ik heb haar nog steeds op de corn staan. Ik heb haar voer al gemindert omdat ze daarnaast ook gewoon heet was met rijden. Nu krijgt ze na de training een kwart schep erbij. En ze wordt 4 a 5 dagen gereden en 1 a2 keer gelongeerd in de week. Nu heeft ze net als vorig jaar rond deze tijd behoorlijk wat kriebels en schuurt ze haar staart een beetje. Plus het feit dat ze wat dik blijft en vol staat met energie.. Ze is een vos en zit vol met appels en heb het idee dat ze het verder super doet op dit voer en ik ben bang.. Dat wanneer dalijk de winter weer begint en ze minderlang op de weide staat, ze ook wel weer in zal vallen.. Dus ik weet niet waar ik goed aan doe.. Om dit voer te blijven geven?? Of eens iets anders zou proberen?? Ze moet ook weer niet te suf gaan worden..
Heeft iemand een idee of advies??
mirim schreef:Focussed schreef:Mijn merrie eet de Naturell alleen ook wat slechter!
Kan je ook proefzakjes aanvragen? Zou graag de Sinfonie en Faser-Light willen proberen... Zonde om een zak van 15 kg te kopen als ze er geen een hapje van neemt.
Als je mij je adres wil mailen wil ik je wel proefzakjes sturen