chery schreef:dianalamboo schreef:Marstall vito, dieetmix v subli, safe and sound v dodson & horell
Pure feed!zonder kruiden, veel ruwvoer. Mooi produkt!
Interessant. Enig idee waar dit te verkrijgen is? en de kosten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JuravelOX schreef:Interessant. Enig idee waar dit te verkrijgen is? en de kosten?
Mizora schreef:Let je wel op dat je luzerne moet compenseren als je het verhoogt? Je kan beter op een keer grasmix of compact-gras gaan voeren om de hoeveelheid ruwvoer verder omhoog te voeren.
Hilli schreef:Voor de luzerne-mix van Hartog klopt dit inderdaad, volgens mij moet je daar met compensatie voor de scheve verhouding gaan werken vanaf 1,5 kilo per dag. Dat is dus meer dan een emmer vol.
LindyH schreef:Ik kom ook even dit topic binnen vallen. Ik voer sinds kort Care4Life en ik vind het een mooi product, alleen begrijp ik één ding niet. Er staat op de zak dat het vrij is van granen, en (dus) ook glutenvrij is.
Maar ik zie toch echt dat er gepofte granen in zitten. Hoe kan dat? Als dat geen granen zijn, wat zijn het dan?
Sorry als dit al eens ter sprake is gekomen. Ik ben te lui om het hele topic door te worstelen.