Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koeke schreef:Eén (24-jarig) paard gaf problemen bij de introductie, die kreeg dikke benen ondanks geleidelijk introduceren van C4L. C4L was het enige dat veranderd was, dus meteen eraf gehaald. Dikke benen verdwenen snel. Na een maand opnieuw een poging gedaan en nog geleidelijker opgebouwd. Al met al zo'n drie maanden over gedaan, maar nu doet hij het er ook prima op.
Pally schreef:Ik hoor van veel van jullie dat die Pianissimo ook goed is, ik heb net even gekeken maar daar zit toch wel 32% aan suiker en zetmeel in.
Merken jullie daar dan niks van?
Die van mij word van lucht al tonnetje rond, dus ik durf hem dat echt niet te geven.
Ik denk dat ik de dieetmix van Subli maar ga proberen.
tinkersjakie schreef:Even een vraagje. (Had hem ook bij een ander topic gevraagd maar misschien weren jullie het)
Subli dieetmix staat bij zetmeel 12% en suikers niet vrij gegeven. Suiker en zetmeel samen 12%.
Je weet ja nooit hoeveel suikers er nu in zitten en wat de waardes samen zijn.
Wil graag ook op zo laag mogelijk suiker en zetmeel.
Maris schreef:tinkersjakie schreef:Even een vraagje. (Had hem ook bij een ander topic gevraagd maar misschien weren jullie het)
Subli dieetmix staat bij zetmeel 12% en suikers niet vrij gegeven. Suiker en zetmeel samen 12%.
Je weet ja nooit hoeveel suikers er nu in zitten en wat de waardes samen zijn.
Wil graag ook op zo laag mogelijk suiker en zetmeel.
De waarde van zetmeel + suikers = samen 12 % in de dieetmix ! Komt omdat er geen granen in zitten
Dennis schreef:Een handje luzerne of grasbrok om het in weg te mengen? Doe ik met mijn shetten die snel te dik zijn ook, vitamine korrel en als ze een poedertje bij krijgen er een handje luzerne of grasbrok (beide ruwvoer ipv krachtvoer) er bij.
Cardy schreef:Dennis schreef:Een handje luzerne of grasbrok om het in weg te mengen? Doe ik met mijn shetten die snel te dik zijn ook, vitamine korrel en als ze een poedertje bij krijgen er een handje luzerne of grasbrok (beide ruwvoer ipv krachtvoer) er bij.
Bedankt voor de tip! Ik ben er nog niet helemaal overuit... Denk dat ik zo gelijk even een nieuw topic erover aanmaak ipv het topic hier te bevuilen haha.