Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stelvio schreef:Sinds anderhalve week ben ik weer C4FL aan het voeren, in tegenstelling tot de berichten over drukker wordende paarden, heb ik het idee dat mijn Arabier juist minder spoken ziet wanneer ik alleen buiten ga rijden.
Hij eet het met smaak, alleen die grote paardenbloemen vindt hij nou niet echt nodig en laat hij braaf in zijn bak liggen
Kinke schreef:Stelvio schreef:Sinds anderhalve week ben ik weer C4FL aan het voeren, in tegenstelling tot de berichten over drukker wordende paarden, heb ik het idee dat mijn Arabier juist minder spoken ziet wanneer ik alleen buiten ga rijden.
Hij eet het met smaak, alleen die grote paardenbloemen vindt hij nou niet echt nodig en laat hij braaf in zijn bak liggen
Laat ie nou serieus bloemetjes liggen???![]()
Kinke schreef:Stelvio schreef:Sinds anderhalve week ben ik weer C4FL aan het voeren, in tegenstelling tot de berichten over drukker wordende paarden, heb ik het idee dat mijn Arabier juist minder spoken ziet wanneer ik alleen buiten ga rijden.
Laat ie nou serieus bloemetjes liggen???![]()
Rais schreef:Ik heb hier al eerder gepost maar zag dat er 'vragen' waren naar paarden die anders werden van de C4L. Inmiddels heb ik het voer 2x geprobeerd. De eerste dacht ik aan nog andere oorzaken van het angstige- en vluchtgedrag. Toen een maand of 3 niet gegeven en opnieuw geprobeerd. Wederom een angstig en vluchtig paard. Hij zag er verder wel goed uit. Voor mij dus ook geen C4L meer! Hij staat nu op Quattro van Mijten en ik geef hem zelf af en toe een beetje Alpengruen Mash of Muesli van Agrobs. Beide een aanrader die geen C4L kunnen geven en opzoek zijn naar een voer voor paarden die snel aankomen. Mijn paard wordt ook vlot dik en met deze combi van voer geen probleem mee!