Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ursula01 schreef:Nee multivita is niet van Marstall. IS ook goed spul. Terug te komen dat men teveel moet gaan voeren voor resultaat en over dat het shetje te dik wordt. Daarom het voedingsupplement kan een overweging voor je zijn om erbij te voeren. Ok ik lees nu dat je dat al geeft. Multivita is dus ook goed spul. Is te krijgen bij equitotaal.
Dribbelkont schreef:mijn vraag is alleen krijgt ze genoeg naturell nu i.v.m. omdat ze nu actiever gereden wordt?
ga niet veranderen kwa voer. ben erg tevreden !! al 2 jaar maar helaas even wat ander geprobeert i.v.m. moeiliijk verkrijgbaarheid hier.nu ander leveradres en toch gelukig weer marstall
ben wel overtuigt dat de energie wel gaat komen nog want rij haar nog niet lang actief.
maar omdat ze nu meer arbeid verricht mag ze iets meer naturell dan?
mirim schreef:Ik denk niet dat je van ieder paard kunt zeggen dat hij zonder krachtvoer tot M-niveau kan rijden, want het hangt altijd af van de kwaliteit van het ruwvoer ( en dit hebben we helaas niet altijd zelf in de hand) en de conditie/lichamelijk gestel van het paard af. Maar een gezegde is wel: wat wij zwaar werk noemen deden de paarden vroeger vóór het ontbijt. Het beetje werk wat Zoe doet valt natuurlijk in het niet bij dit gezegde. Ik ben het met Keona eens: je paard is dik genoeg, ziet er goed uit....zet haar gewoon aan het werk, accepteer geen lui gedrag en ga dan eens kijken wat er gebeurd