blackflicka schreef:Das waar,ik wil wel iets waar ik baat bij heb,niet iets waar ik kan dweilen met de kraan open.
Daarom , ik luister niet zo veel naar de mening van een ander. Ik kijk wat het beste is voor mijn paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
blackflicka schreef:Ik kan bij de mijne toch echt goed zien dat ze is aangekomen van die merrie brok kwam ze echt niet aan.
Enne de ene zegt dat mais weer niet goed is,terwijl de andere zegt alweer van wel,zo weet ik het ook niet meer ik bleef maar proberen en ik blijf nu bij,wat ik voer pavo all sports.
En daar naast krijgt ze een flinke berg hooi.
Perryx schreef:blackflicka schreef:Ik kan bij de mijne toch echt goed zien dat ze is aangekomen van die merrie brok kwam ze echt niet aan.
Enne de ene zegt dat mais weer niet goed is,terwijl de andere zegt alweer van wel,zo weet ik het ook niet meer ik bleef maar proberen en ik blijf nu bij,wat ik voer pavo all sports.
Je moet voeren wat jou het beste lijkt waar je paard het beste op reageerd, elk paard is anders en elk mens heeft een andere mening.
blackflicka schreef:Weet je wat ik egoistisch vind,dat zijn die hoge dierenarts prijzen.
Mijn paard is 20 moet ze dan maar de handel in,ik ga niet voor elk wissen wasje er een da bij halen.
blackflicka schreef:Ja en die mooie praktijk ruimte moet ook betaald worden,waarom gelijk er een vee arts weer bij.
Die is al 3 keer geweest en leverde niks verder op,alleen de rekening ik las ergens anders toch wel wat anders over hun loon.
blackflicka schreef:Een dierenarts maakt je wel arm hoor, ik ga echt niet voor alles zon arts bellen.
Ik probeer het wel altijd zelf op te lossen anders voeren is ook een mogelijkheid.
blackflicka schreef:Ik ga maar gewoon weer on topic jij met je vee artsen,er zijn zat mensen die dat niet eens kunnen betalen noem jij 35 euro voor een consult dus niks,dan heeft die nog geen zak gedaan.
geerke schreef:blackflicka schreef:Ik schei erover uit genja iedereen moet zelf weten of die de va laat komen,ga jij dat ineens beslissen.
Dierenartsen zijn duur klaar.
Mijn paard heeft ze niet nodig en daar blijf ik bij ,ik weet zelf wel wat het beste is voor me dier.
das mooi...dan ben jij je eigen dierenarts
geerke schreef:voordat een paard op zijn spieren in gaat teren moet eerst het vlees wegzijn.Er gaat dus waarschijnlijk veel te weinig voeding in voor wat hij trained.