Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Ik heb AV afgelopen week gehaald omdat ik op FB een bericht zag over een heel fit, wat ouder dier en dacht he misschien is dit iets om mijn paard mee te ondersteunen. Nu lees ik hier dat het eigenlijk bedoeld is tegen natte mest etc. maar dat heeft ie helemaal niet.
Nu was ik aan het zoeken naar ervaringen met dit spul omdat er iets geks gebeurt....mijn paard is ineens een ander paard. En alleen maar ten goede hoor, maar ik vraag me af of dit dan echt hierdoor komt. Tegelijkertijd vraag ik me dan af waar ie dan eigenlijk last van had waardoor ie zo moeizaam was.
Ik voer het pas sinds afgelopen week en moet wel zeggen dat ik met 2,5 schep begonnen ben, paard is 1.84 en behoorlijk op gewicht, dus rond de 700-750 kilo. Gisteren was ik van plan om alleen even te gaan stappen omdat ie de dag ervoor zo taai was en moeizaam. Maar...ik voelde met stappen al dat ie honderd keer losser was dan normaal dus heb toch ook maar even gereden. Vandaag was helemaal bizar, tuurlijk kan ik m losser krijgen met rijden maar nu ging dat bijna vanzelf en dat is echt nieuw. Het is een groot paard, heeft nogal eens wat moeite met buigen en gaat regelmatig discussies aan, vooral aan de voorkant. En nu dus helemaal niets!
De afgelopen tijd heb ik weinig kunnen doen en heb heel erge last van mijn handen waardoor het rijden dus ook niet echt heel fijn ging maar als ie zo blijft, dan teken ik ervoor!
silversomali schreef:Kan dit misschien ook gegeven worden aan een paardje met mok? Ik lees overal dat de oorzaak vaak van binnenuit komt, dus vandaar dat ik naar iets aan het kijken ben voor het ondersteunen van de weerstand