lillytjuh schreef:Hahaha beauty krijgt ook eigenlijk nooit snoepjes ofzo dus die ziet alles als traktatie!
Hier krijgen ze ook geen snoep

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lillytjuh schreef:Ik denk dat je vooral moet kijken naar het paard opzich, cushing of geen cushing. Ik ken ook paarden met cushing die het prima deden op hogere suiker gehaltes bijvoorbeeld. In de ontwikkeling zijn ook cushing gevallen meegenomen dus tja.....
joyce2 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, dus excuus als het al vermeld is! Dit voer is ontwikkeld in samenwerking met De Paardenkamp. Volgende week zaterdag houden ze daar "De dag van het oudere paard" (vrijdag trouwens ook, maar dat is voor professionals en alleen via inschrijving toegankelijk). Sowieso interessant voor mensen met een oudje, maar dat is natuurlijk ook de plek waar je nog meer info over het voer kan krijgen. Ik ben zelf erg nieuwsgierig of de cushing paarden dit ook gevoerd krijgen, dus dat ga ik even navragen.
Marjo89 schreef:Gene waar ik dus ook over val is het hoge suiker/zetmeel gehalte. Mijn pony heeft geen cushing.
Ze is wel ouder, en gevoelig voor suikers.
Nat vond ze het goor, en at ze met lange tanden. Droog ging het nog.
En ik vind een vreemde samenstelling, met soja extracten, die zie ik persoonlijk ff niet zitten.
Heb er geen goed gevoel bij.
Je kan net zo goed willekeurig een goede muesli voeren.
En als je dikmaker zoekt senior prior.