Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
turtlelito schreef:Ik voer ook sinds meer dan een jaar Equilin Balancer + Basic (bij onbeperkt ruwvoer).
Met Immuno begonnen, nu bovenstaande deze combinatie. Ik ben er super tevreden over.
Ik voer het door een beetje Seniores Priores (winter) of een beetje Care4Life (zomer). Dan gaat het er prima in.
Bij Dierapotheker.nl zijn sommige soorten net wat voordeliger (al scheelt het niet veel nu de verzendkosten bij Equilin naar beneden zijn). Bij Equilin krijg je wel 5 euro per zak korting als je drie dezelfde besteld, dus dat is de moeite waard als je genoeg ruimte hebt voor opslag (en zo groot zijn die zakken niet).
Nina1999 schreef:Hoi!
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik heb even een vraagje. Sorry voor het lange verhaal![]()
Eerst voerde ik vitalcomplete aan mijn 13 jarige kwpn merrie van 1.70, maar daarvan ging ze schuren.Toen ben ik op overgestapt op marstall force, hier doet ze het beter op. Maar nou viel me wel op dat de mineralen van de force veel hoger zijn, maar dat de vitaminen in verhouding met de vital complete wel een stuk lager zijn. Is dit een probleem??
![]()
Ze krijgt verder (in de winter iig) flink hooi, kilo of 10 zeker wel, dus dat lijkt me prima, en ze krijgt een halve kilo draversbrok van havens. Af en toe krijgt ze seniores priores omdat ze het lekker vind, maar daar zit natuurlijk niet zoveel in verder. Krijgt ze met een handje (ongeveer 80gram denk ik) ook voldoende vitaminen binnen?
Alvast bedankt!
Nina1999 schreef:Ze werkt vrij veel, 1x springen, 2x dressuur, 2x buitenrit en 1x flink intensief longeren.
Maar moet ze dan echt nog 100 gram, als ze al een halve tot drie kwart kilo dravers brok krijgt?
Nina1999 schreef:Zolang ze met onbeperkt hooi goed op gewicht is en het werk goed aan kan, vind ik het nergens voor nodig om meer krachtvoer geven. Het gaat me echt puur om de vitamines. Kan iemand me vertellen hoeveel dravers brok er gevoerd zou moeten worden om voldoende vitaminen en mineralen binnen te krijgen? Kan dat niet op site oid vinden nl.