Jemawi schreef:Vind het zó spannend of die van mij ook beter gaat... kom maar op met die zomer
haha jaaa ik ook!!

Hoop echt zo hard dat dat deken lekker af kan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jemawi schreef:dynamiek schreef:Mag ik mij hier ook melden? Sinds vandaag voor het eerst een zak gekocht tezamen met lucerne, dik 1 maand geleden kreeg 1 van mijn shets spuitpoep en hoefbevangenheid. Tot op vandaag spuitpoep wat een ellende telkens alles schoonmaken.
vandaag kwam de smid en van hem kreeg ik de tip om Metazoa te gaan voeren zodat ze weer normale mest krijgt in plaats van spuitpoep. Mij benieuwen of het gaat werken.
Dit is mijn reden geweest om ermee te starten. Spuitpoep was binnen 2 dagen weg en een dag later stond mijn pony ook weer.
@jesito, voer jij alleen Metazoa aan jouw cushinger? Die van mij moet een aangepast voer in verband met leeftijd/aankomen. Of geef je het 'erbij'?
Ik ben bang dat ik mijn paard ga overdoseren, dus sinds het nieuwe voerschema geef ik haar geen Metazoa meer.
dynamiek schreef:Mag ik mij hier ook melden? Sinds vandaag voor het eerst een zak gekocht tezamen met lucerne, dik 1 maand geleden kreeg 1 van mijn shets spuitpoep en hoefbevangenheid. Tot op vandaag spuitpoep wat een ellende telkens alles schoonmaken.
vandaag kwam de smid en van hem kreeg ik de tip om Metazoa te gaan voeren zodat ze weer normale mest krijgt in plaats van spuitpoep. Mij benieuwen of het gaat werken.
Chesss schreef:ik ga het ook proberen. Vandaag contact gehad, super geholpen uitgebreid antwoord gekregen op al mijn vragen het is nu besteld dus als het binnen komt gaan we starten. ook mijn paard heeft snel last van water bij de mest. Ik ga het eerst naast het krachtvoer geven en dan kijken om het krachtvoer af te bouwen. Hij moet namelijk wel best hard werken en heb geen goede ervaringen qua energielevel als ik heb helemaal van de brok afhaal.