Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maringe schreef:Ik ben ook overgestapt op die van de welkoop eerst had ik die van groene Os. Heb het idee dat die van de welkoop beter werkt. Ik merk nu duidelijk verschil, terwijl hij die van groene Os al een maand heeft gehad.
Ook geef ik nu onze hond de magnesium, Eerst was hij heel sensibel als iemand hem wilde aaien, Nu is hij veel rustiger, het valt mensen gewoon op dat hij rustiger is.
Wendy89 schreef:Ik heb laatst het potje van Epplejeck gekocht (magnesium citraat). Ik geef dit nu 2 weken en merk echt al een enorm verschil! De spieren van mijn paard waren altijd bikkelhard en als ik haar nu een klopje geef 'flubberen' de spieren gewoon. Ze is veel losser geworden! Hierdoor ook veel rustiger geworden. Het zal altijd wel een heethoofd blijven, maar ik ben toch heilig gaan geloven in de magnesium. Vorige week ook even een grote zak bij de Welkoop gekocht, die ga ik straks ophalen. Hopelijk geeft dit hetzelfde effect als de magnesium van de Epplejeck. Scheelt namelijk nogal in kosten
fjordie333 schreef:voor de mijne is het misschien ook wel iets, best stresserig en te dik dus 2 vliegen in 1 klap, maar ik krijg de gedachte niet kwijt of het echt niet slecht is dat ze rustig worden als of ze een of andere doping krijgen.
Ik zie het dan voor me dat het paard in z'n hoofd nog steeds paniekerig is maar gewoon te lam is om te reageren...ik zeg niet dat het zo is maar vind dat een eng idee