) was vroeger echt moddervet. Niet vreemd dat ze dan ook hoefbevangen is geworden. Ze is onwijs afgevallen die periode (werd imo af en toe iets te schraal, ook nu is ze eerder wat schraler dan vet, maar dat wil je misschien ook wel liever met een pony met zo'n verleden).Maart 2006 (niet schrikken...)

Oktober 2007

Juni 2008 volledig in zomervacht

Inmiddels is ze nooit meer zo vet geweest (ze is en wordt altijd goed in de gaten gehouden en ik heb respect voor wat er allemaal voor haar gedaan is/wordt
) en slank gebleven, alleen zal de bespiering minder zijn omdat er minder mee wordt gedaan (ze stond vroeger wel vaker voor de wagen maar werd eigenlijk nooit bereden, sowieso is ze voor mij te klein - 1.15 ong)Maar ik dacht dat het wel een goed voorbeeld zou zijn voor dit topic.

.
Jeetje, kan niet gezond zijn natuurlijk. Een van mijn vroegere verzorgshetten was ook te dik (tegen HB aan). Eigenaar deed er helaas niks mee dat ik bang was dat ze ziek zou worden. Nu staan daar weer weinig pony's op veel wei, een combinatie die levensgevaarlijk is imo.