Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faye1995 schreef:Ik had voer bij voergezond besteld, de basis plus maar blijkbaar zijn zij bijzonder moeilijk te bereiken en is leveren door een leverancier hier in Brabant. Erg jammer, maar als ik niet van het bedrijf op aan kan, dan laat maar zitten
faye1995 schreef:Ik had voer bij voergezond besteld, de basis plus maar blijkbaar zijn zij bijzonder moeilijk te bereiken en is leveren door een leverancier hier in Brabant. Erg jammer, maar als ik niet van het bedrijf op aan kan, dan laat maar zitten
faye1995 schreef:Ik heb besteld in casteren, en verkooppunt. Zij hebben verschillende keren geprobeerd contact met voergezond op te nemen, maar krijgen geen gehoor. Erg vreemd dus.
Ik zou idd bij voergezond zelf kunnen bestellend, maar afhalen bij een verkooppunt is toch een stuk voordeliger!
haleyjames schreef:weet iemand ook hoe de healty herbs bij elkaar word geperst tot brok?
wat word er gebruikt ipv melasse ? of word er wel melasse gebruikt?
ik ben al een aantal maanden aan het expirimenteren in natuurlijke voeding,
begon bij hugho, daarna marstall en nu havens green-vet de kruidenreform muesli,
vind hij errug lekker en ziet er goed uit!
verder wil ik hem nog brandnetel en citroenmelisse bijvoeren.
zijn hier nog mensen die biergist of oud bruin bier geven? schijnt ook goed te zijn
Allegra schreef:madamX schreef:Dit topic is bedoeld voor producten zonder suikers en melasse; bio-ron producten horen daar niet bij...
De ts vraagt volgens mij om producten zonder suikers en melasse, en die ze makkelijk klaar kan zetten. Waarom zouden deze producten daar niet bij horen?