Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllaBellaah schreef:Oke dan ga ik in ieder geval eens die olie aanschaffenWat is dan wel een supplement wat alle behoeftes dekt? Moet ik dan inderdaad meteen aan de marstall-muesli's denken? Bij het bedrijf waar ik mijn voer haal hebben ze dat niet, dus dat zal lastig worden...
pleiada schreef:Tegen vlooien werkt knoflook welIk heb een knoflook olie gemaakt met wat etherische oliën en doe om de dag een druppel in de nek van de honden..Wij hebben hier door de boererijkatten echt verschrikkelijk last van vlooien en na alles geprobeerd te hebben eindelijk geen vlooi meer te bekennen..Misschien zelf een vliegenspray maken met knoflookolie?Ik ga het wel proberen van de zomer,want inwendig geven zie ik niet zo zitten..
mirim schreef:pleiada schreef:Tegen vlooien werkt knoflook welIk heb een knoflook olie gemaakt met wat etherische oliën en doe om de dag een druppel in de nek van de honden..Wij hebben hier door de boererijkatten echt verschrikkelijk last van vlooien en na alles geprobeerd te hebben eindelijk geen vlooi meer te bekennen..Misschien zelf een vliegenspray maken met knoflookolie?Ik ga het wel proberen van de zomer,want inwendig geven zie ik niet zo zitten..
Dat is een hele goeie tip van die druppels in de nek! Welke etherische oliën gebuik je dan? Ik wil hem uitproberen. Die vlooiendruppels die ik nu in de nek doe is puur gif en stinkt...en zijn onwijs duur![]()