Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samy24 schreef:misschien een hele domme vraag maar verkopen ze seniores priores enkel in Nederland?µ
Ik hoor er zoveel positief van maar hier in Belgie niet te vinden
polleman schreef:Piekosjj bedankt voor je bericht
Maar dit is voor hem onbeperkt hij heeft hele dag hooi liggen, hij staat ook nog op het land met gras en elke keer als ik voer heeft hij nog liggen,
Hij weegt nu 150 kilo ongeveer dus dan krijgt die 2% van zijn droge stof binnen
En dan ex gras
Pavo speedybeet eet die niet geen een paard bij mij
LindyH schreef:Omdat ik eerder in dit topic gereageerd heb, wil ik nu even een update geven van mijn paard. Misschien hebben anderen er iets aan.
Omdat ik het echt niet meer zag zitten en geen enkele DA iets kon vinden, ben ik met mijn paard naar Utrecht gegaan. Na veel onderzoek is daar bij hem EMND geconstateerd, een zenuw-spierziekte. Door die ziekte is zijn bespiering weggevallen en is hij daarnaast nog extra afgevallen omdat hij energie niet efficiënt gebruikt.
Ik ben ontzettend opgelucht dat ik nu eindelijk weet wat er aan de hand is en er gericht aan herstel gewerkt kan worden. De ziekte zal nooit over gaan maar is waarschijnlijk goed te handelen. Mijn paard staat nu een paar dagen in Utrecht en is al behoorlijk aangekomen. Natuurlijk gaan we dat thuis voortzetten.
Ik hoop binnenkort voor- en na-foto's te hebben.