Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flosje446 schreef:Dan ga ik Winergy toch is proberen als de fibra op is. Alleen even bedenken welke.
Ik haal voer bij Equiculinair
Darkness85 schreef:Iemand interesse in 4 zakken HH normaal brok plus ?? Houdbaar tot 28 nov 2012. Voor 50,- mogen ze overgenomen worden. Af te halen in Spaarndam (1 km afstand van Haarlem) En eventueel ook op een doordeweekse dag in de avonduren nabij de militaire kazerne in Oirschot (Nabij Eindhoven)
Reden van verkoop: Mijn paard is met pensioen en krijgt alleen nog maar voerdroog van goede kwaliteit en zn KNZ liksteen.
_Ananas_ schreef:Nou hier scharrelt de dame zelf haar voer bij elkaar en dat is niet hetgeen ik haar geef. Ze staan nu op de wei en als ze er vanaf komen stopt ze haar neus in de bikskar.. Ben daar niet bij dus kan het niet voorkomen, haar eigen brokken eet ze nu mooi niet op..
india schreef:ben gister begonnen met st hippolyt SE maar hij eet het niet,
hga het nog maar een paar dagen aanzien, maar hij eet liever zijn kuil dan dat spul........
wist wel dat hij geen muesli eet, zelfs die lekkere van hippostar met die kruiden vreet ie niet,
maar mijn vriendin die dit verkoopt zei zeker dit eten ze allemaal....................
welke soort is in biks vorm, voor zover ik kan zien is alles muesli enzo?
india schreef:ben gister begonnen met st hippolyt SE maar hij eet het niet,
hga het nog maar een paar dagen aanzien, maar hij eet liever zijn kuil dan dat spul........
wist wel dat hij geen muesli eet, zelfs die lekkere van hippostar met die kruiden vreet ie niet,
maar mijn vriendin die dit verkoopt zei zeker dit eten ze allemaal....................
welke soort is in biks vorm, voor zover ik kan zien is alles muesli enzo?