Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mistery30 schreef:Mijn shetten eten veel hooi ja, die staan op zand
Balou_k schreef:Balou_k schreef:Hier een paar 'detail' foto's :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Er zijn er nog bezig met uploaden.
Bovenstaande bericht plaatste ik op 11-04-2011, en de foto's waren van in dezelfde week.
[ITP] Nixe mijn prachtige haflingerdame gooit haar manen los.
Dit topic was van 07-07-2011
[ITP] De allerliefste, de allerknapste, het mooiste ze is van mij!
Dit topic was van 01-09-2011
Deze merrie had insuline resistentie volgens bloed testen, zoals te zien hebben wij hard gewerkt aan het afvallen en voelde zij zich zoveel beter na haar dieet! Schuren deed ze ook maar daar is ze ook mee gestopt toen ze was afgevallen.
Helaas heb ik haar moeten verkopen wegen financiele problemen toen ik op kamers ging wonen, ik hoop haar ooit terug te kunnen kopen omdat ik afgesproken heb dat ik recht op eerste koop had.
Mochten mensen willen weten hoe haar dieet in elkaar stak mogen ze dat vragen.
Idifix schreef:ja, ze is nu gewoon erg happerig is gewoon niet aangenaam ken haar zo niet. Ja, de staleigenaar is een boer en voor hem is eten eten eten top prioriteit he ivm met de paarden. die weides moeten eerst goed groeien en ja dan hop maar die paarden erop. Da waarschuwde me zelfs dat de volgende stap HB ging zijn en zo heb ik al een haflinger ken die problemen dus goed genoeg.
Dus dat kaal stuk land kan echt geen kwaad ivm haar maag enzo. Ja, probleem is ik mag geen hooinet ofzo in de weide zetten of hangen van de eigenaar dus. Meestal doe ik het dan in een emmer 2x per dag maar geef het niet dagelijks.
Ja,ze zoekt meestal de blaadjes van de bomen om op te eten =)