Dan maak je er gewoon een paar en plaats je ze later?
Laura_MB
Geplaatst: 09-08-13 15:35
PeerAppel schreef:
Dan maak je er gewoon een paar en plaats je ze later?
oke
Madje1992
Geplaatst: 09-08-13 20:09
Het liefst ook eentje waarbij de foto's van de zijkant gemaakt zijn. Dan is het beter te zien;)
@PeerAppel: Aan mijn vader gevraagd of hij het misschien ook wilde toepassen bij Bella, maar helaas. Mijn vader bespaard liever geld door Bella gras te laten eten dan voor Bella hooi te kopen. En dan net vandaag had ik toch echt het idee dat Bella een licht hoefbevangenheid op rechtsvoor ontwikkeld, vooral gezien haar nek die echt knoer hard is. Maar dat geloofde hij toch ook niet. Dus ik ga maar een graasmasker kopen en die gewoon om doen bij Bella en dan hopen dat mijn pa ziet dat dit werkt. En dat Bella natuurlijk genoeg afvalt en geen echt doorzet maakt met hoefbevangenheid.
Ik weet ook niet of ze afgevallen is daarom dat ik het jullie vroeg. Nu moet ik wel zeggen dat ze op de laatste foto de heletijd gegraasd heeft en dus een opgezette buik heeft.
Hier op dieet van 1 kg per 100 kg paard vogeltjeslandhooi wat ook geweekt wordt, vitaminekorrel van marstall, magnesium en 1 handje care4life valt pony af!! Lijkt ook meer te drinken en plast dus ook meer. Manenkam enz nog wel hard maar sinds 5 jaar gaan we ribben voelen
Ik heb bij bella op de foto aangegeven waar ze nog allemaal moet afvallen(rood). Waar ze al afgevallen is, maar waar nog wat meer vanaf mag(groen). En de gewone foto:
De onderhals is niet afvallen, maar een goede manier van trainen. Maar is het niet zoals bij die van mij litteken weefsel. Bij die van mij heeft daar litteken weefsel volgens da. Hij is een aantal jaren geleden flink te grazen genomen op zijn hals door dazen.
Meet alleen de buik en niet de rest. Ik zou zeggen niet zo betrouwbaar in mijn ogen
nr_1
Geplaatst: 20-09-13 15:01
Hallo dames,
ik rij sinds kort een fries die een aantal jaartjes stil heeft gestaan. nu weet ik dat friezen over het algemeen breed zijn (ze is wel echt zo karrenpaard) maar heeft ze naar mijn idee ook over gewicht. wat vinden jullie?
sorry voor de rare foto, was de eerste keer dat ik er op zat ( en voor het eerst voor haar sinds 2 jaar). kan eventueel een betere foto maken van de week
Ik meld me ook aan, of ja onze storm meld zich aan hij heeft een hele dikke buik , van de voorkant zie je zijn hoifd en dan een megabuik, lijkt wel of hij drachtig is ,