Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jibbel schreef:Ik zat net nog even over de site van marstall heen te struinen en ik zag daar de weidemuesli staan. Heeft het nog zin om dit te voeren als ze momenteel al wel (ruim een week) 24/7 op het land staan, maar nog wel een beetje aan de dunne zijn door de vele regen en het natte gras?
Momenteel voer ik ze nog wel de gewone hoeveelheid force bij, maar omdat ik de glissando ga geven, moet ik er nog wat bij geven om het te mengen.
Silly1972 schreef:Ja, maar land is vrij karig wat gras betreft een hij krijgt 2x per dag en plak kuil. Hij heeft wel de laatste weken 1 van 2 keer lucerne stengels gekregen
Anoniem schreef:hoeveel force geven jullie?
marstall reageert enorm traag...
d pony,makkelijk schraal. Krijgt binnenkort,als hij force krijgt,geen muesli/brok meer.
wel luzernemix,subli omega,subli seniores priores en heel veel hooi.
zij adviseerden 90 gram per dag, maar moet/mag dat meer zijn na inspanning bijvoorbeeld?
Luisa schreef:Ik voer nu sinds een tijdje een halve schep vito in combinatie met 100 gram force per dag, met was zonnebloemolie. Ik heb vooral voor dit voer gekozen, omdat mij gezegt werd dat het goed voer uis voor paarden met mok. Mijn merrie heeft best wel last van dr mok, en daar word ze ook voor behandeld, alleen merk ik de werking van het voer nog niet echt (voer het nu sinds 2 maandjes) ik wil graag een voer waar ze niet dikker van word, want ze mag wel wat afvallen, maar ze mag wel wat meer energie krijgen, dus leek me de faser light ook niet geschikt. Iemand toevallig nog tips? Fotos van t paard te zien in mijn profiel (de eerste tinker)