Maris schreef:Piekosjj schreef:Ik ben het ook zeker niet eens met de hoeveelheid brok die hij nu krijgt, maar dit is wat de DA aanraadde en hier wijkt de eigenaar écht niet vanaf. Ik heb inderdaad ook de slobber van Masters of SP aangeraden, maar nee, er moest gewacht worden op het advies v/d DA. Ik voer hem al 'tegen haar wensen in' veulenbrok, ze is nu op vakantie dus vandaar dat ik 't nu doe. voelt zich net een crimineel nu![]()
Toch snap ik dit niet helemaal...
Je bent het niet eens met de grote hoeveelheid brok die hij krijgt en dan geef je vervolgens zelf ook weer krachtvoerbrok extra bij ??
Ik heb het met haar erover gehad dat ik het te veel brok vond, en toen werd ze aardig boos want het was wat de DA zei. Ik geef hem niks 'extra's', hij krijgt nu juist minder dan hij moet v/d DA/eigenaar. Die zeggen 4kg muesli. 's Ochtends krijgt hij dus nog gewoon 2 kg (dan voert de (dochter van) de eigenaar) en als ik hem 's avonds brok geef, krijgt hij 1kg veulenbrok waar hij wél goed van aankomt, in tegenstelling met de muesli.
Gister is de vetrijke muesli gekomen, wat Pavo SportFit is. "Gemaakt van gepofte granen!" staat er erg groot op, waarvan ik hier juist heb geleerd dat ze van graan helemaal niet echt aankomen of heb ik dat nu juist verkeerd? Wel zit er magnesium en olie in, wat ik wel weer goed vond klinken. Ik maak eerst het veulenbrok op, en dan begin ik daar wel mee, ben benieuwd wat het gaat doen!