Paard natuurlijk voeden (zonder suikers en melasse)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Levita30

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:55

Anoniem schreef:
ik vind het heel vervelend dat voergezond niet reageert op kritische vragen.
heb ze 16 dagen geleden gemaild,tot 2x toe herhaald maar niks.

ik heb overigens basisbrok geproefd en snel uitgespuugd,smaakt naar aarde.
maar mijn pony vindt het erg lekker.

Oke.... idd niet zo netjes dat ze niet reageren....

aarde smaak oke.... vreemd....

Anoniem

Re: Paard natuurlijk voeden (zonder suikers en melasse)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 12:56

beetje kruidige aarde.,hhaha.
maar das niet zo gek,het zit vol kruiden,grassen en bomen enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 13:33

edit:

ik heb antwoord.
zal voergezond nog enigzins respecteren door dit antwoord hier niet neer te zetten,mag per pb voor wie wil.

echter denk ik wel te stoppen met dit voer nu.

edit:ik vind de brok overigens nog steeds prima hoor,dat terzijde.
wil ook voergezond niet in kwaad daglicht zetten maar ik vind hun redenen/communicatie bizar.

Taniya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:26

Levita30 schreef:
Ik ben zo nieuwsgierig waarom die paarden de HH niet goed eten..... Hebben jullie zelf wel eens wat geproefd? Of is dat een hele gekke vraag.... Niemand die ik ken hier in de buurt die het voert anders had ik het zelf even geproefd. Kan helaas de site voergezond.nl ook niet op om te kijken of er een dealer in de buurt zit, hij geeft de melding dat mijn IP adres geblokkeerd is..... misschien heb ik iets te kritische vragen gesteld of zijn er meerdere die hier problemen mee hebben?

Mijn IP adres is ook geblokkeerd, heb ik al eens eerder gemeld.
Jammer dat ze dat doen, en ook erg vreemd.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:30

Ik heb eigenlijk nooit problemen met voergezond, als ik vragen heb stel ik ze eigenlijk altijd met afhalen, dan heb ik gelijk antwoord, dus qua mailen kan ik er ook niet zoveel over zeggen :n

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:11

Voeren de Fibra-voerders onder jullie nog iets bij? Qua brok dan..

Levita30

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:47

Ik voerde de kentucky lite E bij voor wat extra power, ietsje en dat bouwde ik wat op naar de wedstrijden toe. Nu ben ik aan het afbouwen met rijden, gaat de fok in en voer alleen maar Fibra, 1,5 kg per dag. Weet ik in ieder geval dat ze op een gezonde manier alle vitaminen en mineralen binnenkrijgt en genoeg energie voor de ritjes. Niet nodig om er wat anders bij te voeren.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:56

Bedankt voor de reactie! Ik zag op de website staan dat je eerst moet wegen wat 1 kg is omdat dit niet overeenkomt met een voerschep, kan iemand een indicatie geven wanneer je dan wel 1 kg te pakken hebt? Geeft voor mij even een beeld..

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:02

Splinter schreef:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met voergezond, als ik vragen heb stel ik ze eigenlijk altijd met afhalen, dan heb ik gelijk antwoord, dus qua mailen kan ik er ook niet zoveel over zeggen :n

Ik ben ook alleen maar positief over voergezond, krijg altijd uitgebreide informatie terug op mijn vragen.
En laatst had ik zelfs een mail van hun kant, over hoe het bevalt enzo. Kan ik erg waarderen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:40

ik krijg zóveel pb's...

zal het beknopt neerzetten.
en níet om hen te bekritiseren/af te zeiken:

het komt erop neer dat zij hun ingredienten niet prijsgeven ivm concurrentie.
alleen aanvragen via een dierenarts nemen ze in behandeling.
ze geven aan dat ze last hebben van spionage en fabrikanten die hen hacken en daarom zijn ze in sommige gevallen bezig deze mensen/fabrikanten te weren van hun site.
ze geven aan uniek te zijn met hun brok en met name hun machine die brok maakt.

ofwel"bang voor concurrentie'.

enerzijds begrijp ik dit anderzijds vind ik het ontzettend overdreven.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:03

Tja , dan is het aan de klant zelf of ze er vertrouwen in hebben of niet, denk ik?

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:36

Nou, ik begrijp het wel, zo uniek zijn ze dat ze dit dus kunnen doen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 20:40

Yup, zoiets hebben ze mij ook gemaild en ik snap dat helemaal! Concurentie is moordend tegenwoordig!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:25

je kunt toch ook patent(of hoe dat ook heet) aanvragen op producten,dan kan niemand het precies gaan namaken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:30

ik vind de hele mailstelling zwaar overdreven.
krijg ook totaal geen enkel ingredient van ze te horen.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:35

Ja ik zou ook wel graag willen weten welke ingrediënten in mijn voer zitten :j Daarom voer ik graag iets waarvan ik precies weet wat erin zit..

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:02

pleiada schreef:
Ja ik zou ook wel graag willen weten welke ingrediënten in mijn voer zitten :j Daarom voer ik graag iets waarvan ik precies weet wat erin zit..

Ik denk dat bijv een Pa.vo ook niet alles vermeld....
Maar ik vind HH super voer! Daar blijf ik bij :)

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:32

Op het etiket op de voerzak staat gewoon wat er in zit......

Daarbij vind ik het heel goed dat ze niet alles weggeven qua ingrediënten e.d. Er zijn genoeg "kapers op de kust" en die spelen smerige spelletjes.
Je kan het overdreven vinden (daar ben je vrij in) maar ik snap het helemaal en vind dat ze groot gelijk hebben!
Ze hebben een uniek voer wat vrij is van troep en daar staan ze voor. Dus in mijn ogen terecht dat ze "overdreven" voorzichtig zijn.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:10

Dat is zo jammer aan dit topic, mensen die absoluut tegen HH zijn of in ieder geval ander voer willen slijten die vervolgens gaan vertellen dat HH verkopers agressief zijn :? Nou al wie hier agressief zijn, het zijn niet de HH verkopers (en nee ik heb geen aandelen, zie het topic alleen verloederen :+ )

Jammer dat jullie niet zo'n goed product hebben als HH, maar wees gewoon volwassen :j

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:22

Hahaha natuurlijk.

Het topic gaat over voer, voer zonder zetmeel en suikers. De HH verkopers (die jij maar ook anderen aanvallen, wat ik niet ben, ben maar een simpele consument :Y) ) hebben het over voer, ook als mensen kritisch zijn. De niet- HH verkopers hebben het over randvoorwaarden, over mail, over alles om HH zwart te maken. Prima, maar maak dan een ander topic. Dit topic gaat over voer.

Ga lekker ergens anders stoken :j

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:24

Eigenlijk mag ik hier niet reageren.
Heb al een keertje aangegeven dat HH gewoon gras is wat in een brokje geperst is.
En al die geheimzinnige kruiden, wie gelooft het ??
Maar als de fabrikant nu moeilijk gaat lopen doen bij een vraag en dan de vraagsteller gaat blokkeren op IP adres.
Dan weet ik het nu zeker.

Ik heb ook lege voerzakken te koop.

Geef je paard goed hooi of voordroog.
En staat je paard in het werk, vul het aan met krachtvoer van een bekende voer fabrikant.

Taniya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:33

annepanne schreef:
Hahaha natuurlijk.

Het topic gaat over voer, voer zonder zetmeel en suikers. De HH verkopers (die jij maar ook anderen aanvallen, wat ik niet ben, ben maar een simpele consument :Y) ) hebben het over voer, ook als mensen kritisch zijn. De niet- HH verkopers hebben het over randvoorwaarden, over mail, over alles om HH zwart te maken. Prima, maar maak dan een ander topic. Dit topic gaat over voer.

Volwassen uitspraak!!

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:38

Weet niet of er nog mensen interesse hebben. Maar aangezien mijn paard met pensioen gaat ben ik gestopt met het voeren van brok. En krijgt hij alleen nog maar goede kwalliteit voerdroog en zn kzn liksteen. Ik heb nog 4 dichte zakken HH normaal plus brok liggen. Voor 12,50 per zak mogen ze weg. Samen dus 50,- ipv ruim 80,- Af te halen in Spaarndam op 1km afstand van Haarlem. Info via pb. Zakken zijn houdbaar tot 28 november 2012.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:41

annepanne schreef:
Hahaha natuurlijk.

Volgens mij gaat dit topic over natuurlijk voeren zonder suikers en melasse.....er wordt niet gevraagd naar voer zonder zetmeel. Uiteindelijk zijn er een paar nogal fel geworden over allerlei andere merken dan kun je ook verwachten dat anderen wat fel gaan reageren op HH. Misschien jammer, maar zo gaat dat nu eenmaal.

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 23:45

Jammer dat je te ver weg woont voor mij Darkness anders had ik het bij je opgehaald.

@ Ariebren, sorry maar heb jij ooit HH voer gevoert? apart dat mijnes het op Pavo een stuk minder goed deed dat op de Normaal brok van HH! En dat terwijl ze 5x per week flink gereden wordt en 1 x gelongeerd. Dus krachtvoer heeft ze wel nodig. Er zit ook duidelijk verschil in de normaalbrok en de weidebrok... qua kleur/geur en smaak.
wat jij verteld, dat is pas leeg.

Dit hele topic gaat nergens meer over, het gaat over natuurlijk voeren... prima! Maar val elkaar niet zo aan!

Tanyia, volgens mij weet je heel goed wie er nu kinderachtig reageert haha. niet Annepanne in elk geval.

Bah denk dat ik maar uit dit topic verdwijn, als zeer tevreden HH gebruiker! (eneej ik verkoop t niet o.i.d.)