Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dribbelkont schreef:even verslagje.
ik heb vorig jaar dik een jaar marstall gevoerd.
ik ben er toen van af gestapt omdat het thuis laten bezorgen nog al moeizaam ging omdat mijn vriend nachtdiensten draaid en veel overdag slaapt.
ik ben over gegaan op dieetmix van subli(omdat dat hier 10 min van huis verkrijgbaar is) en heeft ze 2 maand op gestaan.helaas merkte in met rijden dat mevrouw het niet volhield (flutteloos was)en zo was ze voorheen niet.
ze kwakkelde ook weer met mok helaas. dus zat duidelijk niet goed in haar fel.
ik ben nu nog maar kort(5 dagen) weer marstall gaan voeren en merk nu al erg veel verschil met rijden.
ze galopeert nu beter door en zit veel meer energie in.
ik ben nu overtuigt dat marstall beter is voor haar .
moet het nog steeds laten versturen maar zoe is er duidelijk fitter onder.
op rust dagen: halve schep optimaal met 30 gram force
op rijdagen : 3/4 schep optmaal met 30 gram force
mirim schreef:Met een week of twee, drie denk ik dat je verschil merkt. Wij hebben het aan onze hond gegeven toen hij zo'n last van zijn rug en heupen kreeg. Hij kon niet zonder janken op of om. Natuurlijk stonden we op het punt om naar de DA te gaan en wisten eigenlijk wel wat de afloop van dat bezoek zou zijn. We zijn echter eerst de Glissando gaan gebruiken en bij hem merkten we al heel snel verschil, met een dag of drie. Dan denk je aan toeval ( de wervels zulen wel weer op hun plaats zitten), maar later hebben we ook wel ens geprobeerd om er mee te stoppen en dan was de pijn met een dag of drie ook weer terug. Uiteindelijk heeft de herder nog drie jaar, met Glissando - zonder pijn, een fijn leven gehad.
aliealie schreef:mirim schreef:De Glissando kost 44,50 per 1,5 kilo...dus toch goedkoperIk kon me eigenlijk al niet voorstellen dat het andere goedkoper was, maar heb me uit voorzorg onthouden van commentaar. Maar ik zat er toch niet naast
mmm is al weer een tijdje geleden dat ik dat had, maar kan het zijn dat gluc.van EJ zuiniger is in gebruik? Ik meende dat ik daar nog wel behoorlijk van moest geven. Van de Gluc. van EJ i geef ik 1 maatschepje per paard per dag.
rockey schreef:Vraagje;
Hoe zijn de ervaringen hier met de amino plus? ( supplement toch? ) en de amino Sport muesli.
Ik ben geheel onbekend met dit merk, heb het al vaak zien liggen , maar me er nog nooit heel erg in verdiept.
Wanneer kan je het beste de amino plus geven, en wanneer de muesli?
En de corn, is dat puur om paarden op gewicht te krijgen en houden?