Citaat:Mijn paard krijgt nu Havens brok zolang hij 24/7 in een wei staat met goed gras.
Mijn keuze was nog niet duidelijk bij het openen van dit topic, maar inmiddels wel. Dus nee, een andere topic titel was toen nog niet aan de orde.
Daarbij zeg ik niet dat ik mijn "KRACHTVOER" wil vervangen, maar dat ik mijn "BROK, grotendeels" wil vervangen. Zie topic bericht... Vandaar dat ik dus granen e.d. ga voeren... Niet omdat ik geen krachtvoer wil geven, maar omdat ik geen brok wil voeren. In eerste instantie wilde ik evt. nog wel iets bijvoeren, indien mogelijk. Maar inmiddels ben ik daar ook vanaf gestapt... Ik heb gezien dat het zeer zeker makkelijk zonder kan...
En als mijn paarden op de wei staan, krijgen ze enkel vitaminen. Daar doen ze het super op... Overigens hebben wij dan ook een weide waar veel onderhoud op is gepleegd en gras van zeer goede kwaliteit.
En nogmaals, ik heb dit topic geopend in de hoop nuttige tips te krijgen van mensen die dit ook hebben gedaan en niet voor ellenlange discussies... Nu heb ik gelukkig een hoop nuttige tips gekregen, ook via pb, en daar kunnen wij wat mee...
MAar dat heb ik al eens gezegd