Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayleigh_ schreef:Ik heb vorige week donderdag gemaild.... Is het normaal dat ik vandaag nog geen antwoord heb?
Kayleigh_ schreef:Ik heb vorige week donderdag gemaild.... Is het normaal dat ik vandaag nog geen antwoord heb?
Stamper schreef:Jessix schreef:Ja had ik ook voorbij zien komen. Lijkt wel een beetje op de Alphengrun Mash of Muesli van Agrobs, alleen zit in de Nutrimash weer luzerne. Dat vind ik dan weer jammer.
Waarom vind je het jammer dat er luzerne in zit? Ben benieuwd naar.
Alice13 schreef:Ik gebruik ook sinds kort vital bix voor mijn vrij vlotte en heette kwpn merrie. Hiervoor had ik andere brok die te veel suikers bevatte.
Ik voer naast hooi van eigen land luzerne en nog kleine hoeveelheid sportbrok bij. Sportbrok zou ik er graag helemaal af doen maar dat durf ik nog niet.
Ik wil niet dat mijn merrie eiwitten en energie te kort komt.
Hebben jullie tips? Advies?
Alice13 schreef:Ik gebruik ook sinds kort vital bix voor mijn vrij vlotte en heette kwpn merrie. Hiervoor had ik andere brok die te veel suikers bevatte.
Ik voer naast hooi van eigen land luzerne en nog kleine hoeveelheid sportbrok bij. Sportbrok zou ik er graag helemaal af doen maar dat durf ik nog niet.
Ik wil niet dat mijn merrie eiwitten en energie te kort komt.
Hebben jullie tips? Advies?
Alice13 schreef:Suzan de eerste pagina die ik open verteld dat het is voor lacterende merries, dek hengsten en merries die nog drachtig moeten worden. Opzich kan ik me voorstellen dat de eiwitten goed zijn. Maar ik heb met mijn merrie veel problemen met de hengstigheid. Een Vd redenen dat ik het voer aan heb gepast! Is dit voer veilig?hahaha
Nadia schreef:De Wiesencobs en flakes zijn ook droog te voeren, voor wie weken te lastig vindt.