Ik heb sinds een tijdje de mix voor mijn jaarling. Ik vind het heel mooi spul. Andere luzerne mixen bevatten of melasse of zijn te stoffig en bevatten steentjes. Deze is precies goed.
Ik heb nog geen plakken kunnen ontdekken. Ik heb een hele grote ton en eigenlijk komt de mix direct los als ik een zak erin gooi. Voor mij prima, want ik geef 2x daags een voerschep. Mijn jaarling is goed aan het groeien en ontwikkelen, maar in hoeverre dat komt door de mix durf ik niet te zeggen. Het is niet het enige wat hij krijgt.
Ik vond de mix wel erg fijntjes eigenlijk. Heb ook vraagtekens over de kleur. Het is vrij donker. De brix zijn leuk voor erbij. Ze ruiken wel lekker.
BillyBo
Geplaatst: 02-10-15 09:40
Ook ik wil de mix proberen maar moet er helaas 20 tot 25km voor rijden. Te belachelijk voor woorden, want ik kan hooguit twee verpakkingen per keer ophalen.
Nu is het zo dat er een verkooppunt op de route naar stal is, 2 km van mijn huis, maar deze vertikken het om de Mix er bij te nemen in hun assortiment
Inmiddels kontakt gehad met een andere groothandel en zij hebben er wel oren naar maar mogen het niet verkopen.
Denk dat ik Havens en dat verkooppunt vlak bij mijn huis maar eens goed achter de broek aan moet zitten.
Anoniem
Geplaatst: 28-12-15 18:57
Helpt dit product icm training ook voor spieropbouw? Of tenminste, goed opneembare eiwitten daarvoor?
Nouvel
Geplaatst: 28-12-15 19:35
lucerne is altijd goed voor spieropbouw ivm de juiste eiwitten die daarin zitten
Dus deze 'vorm' is daar niet anders in, toch? Spreekt me wel aan. Heb nu even bietenpulp bijgevoerd om pony te laten bijtrekken. En als de zak leeg is wil ik liever op iets over met luzerne.
Nouvel
Geplaatst: 28-12-15 19:41
nee lijkt me niet, is altijd het proberen waard toch?
Daphne__
Geplaatst: 28-12-15 22:10
Anoniem schreef:
Helpt dit product icm training ook voor spieropbouw? Of tenminste, goed opneembare eiwitten daarvoor?
Ja zeker! Ik voer de Mix en Brix aan mijn pony en haar bespiering is veel beter geworden. Uiteraard door te trainen, maar de lendenen bleef een puntje bij haar. Sinds het bijvoeren van de mix (En afentoen ipv mix, de brix) zie ik veel verbetering!