Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met langdurig voeren met voer van Equilin..
Buiten dat het super dichtbij te krijgen is. Ziet het er goed uit.
Ik heb een eczeem pony van 20 en een jonge knol van bijna 8 die nogal druk is, en vorig jaar spierbevangen geweest is.
manonutjuh schreef:Ik heb een tijd de equilin balancer en basic gevoerd, was er erg tevreden over. Vanwege de prijs overgestapt, ik voer nu lexa.
Mariekyy schreef:Ninx schreef:Leuk om te lezen! De Basic ga je toevoegen zodra je meer vraagt van je paard?
Ja dat kan maar de paarden hier krijgen het ook als iets minder hard werken hoor. Ik merk vooral dat de basic erg veel doet!
Marjo89 schreef:Mariekyy schreef:
Ja dat kan maar de paarden hier krijgen het ook als iets minder hard werken hoor. Ik merk vooral dat de basic erg veel doet!
welke hoeveelheid hou jij ong aan. ?
Met name de balancer gebruik je maar weinig van. (voor pony's althans )
Ik heb nu 4 proef zakjes, 2 balancer, en 2 immuno. Met name of ze lusten.
Schijnt dat de geur/smaak nogal bepalend kan zijn.
Ninx schreef:Er staat op de verpakking dat je 100 gram moet voeren aan volwassen paarden....
Maar goed, ik heb volwassen C pony's en een volwassen mini-shet... Dat is wat anders dan een volwassen KWPN'erWhehe....
Dus ook ik moet nog even uitvogelen hoeveel ik zal geven.....
Marjo89 schreef:manonutjuh schreef:Ik heb een tijd de equilin balancer en basic gevoerd, was er erg tevreden over. Vanwege de prijs overgestapt, ik voer nu lexa.
Welke precies, ik zit aan de grens. Ik ken het niet.
En de website wordt ik niet wijs uit..
De prijs is iets wat mij nog wel tegen houdt.
Vooral omdat met 3 paarden (nu nog 2 maar worden er weer 3) wel flink oploopt.
Mijn beide paarden zouden basic + balancer moeten eten, en de oudste kuur van 6 weken immuno.
Beide probleem gevallen om even zacht uit te drukken.
Dennis schreef:Mijn pony eet de equilin basic niet. Op de metazoa blijft hij iets stram in zn spieren. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hem moet voeren.
Ik heb nu de balancer van je paard gezond en fit, maar daarop is hij wat tam.