brick2061 schreef:Bij Homeopaard.nl:
Glucosamine Speciaal is een aanvullend diervoeder welke gegeven kan worden als extra aanvulling bij gewrichten, kraakbeen, bindweefsel, spieren, pezen en banden. Glucosamine/Chondroïtine complex bevat zuiver haaienkraakbeen. Glucosamine speciaal is een samenstelling van hoogwaardige grondstoffen.
Samenstelling: o.a. Glucosamine 45.000.00 mg/k, Chondroïtine (zuiver haaienkraakbeen) 50.000.00 mg/k, MSM Zwavel 80.000 mg/k, Calcium, Magnesium citraat, vitamine C, boswelia serrata.
Prijs 1000 gr € 49.50 €
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DUIVELSKLAUW: De wortels van de duivelsklauw bevatten onder andere de stof gluco-iridoïden.
Paarden met gewrichts problemen kunnen deze stof nodig hebben voor soepele gewrichten.
Duivelsklauw 2,5 ltr (+ 1.6 kilo) € 45,95
toevallig eingenaar van deze webwinkel? Volgensmij is het niet toegestaan op deze manier de ´adverteren´ op bokt. Je bent twee dagen geregisteerd. 3 posts geplaatst met alleen verwijzingen naar die webwinkel....

baal er gruwelijk van, had natuurlijk net een grote emmer gekocht. Ze heeft het toch zeker 3-4 maanden heel goed gegeten. Maar nu zit ik dus even te twijfelen. Mijn pony eet supplementen altijd heel goed, voornamelijk als ze ze nodig heeft. Dat is heel typisch, maar het is echt zo. Zodra eventuele tekorten zijn aangevuld blieft ze het vaak ook niet meer
maar daar geloof ik in dit geval niet in.
ik zet het altijd klaar in dichte bakjes, hij diet er een plens heet water op en kiept het daarna in de voerbak. Was ideaal altijd.